Beantwoord

Kosten voor bellen naar de Politie op 0900-8844

Na een paar minuten (circa 10 minuten) 0900-8844 springt mijn extra kosten naar EUR 8,64 terwijl ik onbeperkt bellen heb en de extra kosten slechts 2,8 cent per minuut zou mogen zijn. Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Bram 23 februari 2018, 01:16

Voor een gesprek naar 0900-8844 betaal je 2,8 cent per minuut, met een starttarief van 9,51 cent, plus je gebruikelijke belkosten. Bron is de website van de politie

Bel altijd rechtstreeks, en laat je niet misleiden door partijen die doorverbinden. Dit is laatst in het nieuws geweest. Dure geintjes, misleidend maar helaas niet verboden.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Voor een gesprek naar 0900-8844 betaal je 2,8 cent per minuut, met een starttarief van 9,51 cent, plus je gebruikelijke belkosten. Bron is de website van de politie

Bel altijd rechtstreeks, en laat je niet misleiden door partijen die doorverbinden. Dit is laatst in het nieuws geweest. Dure geintjes, misleidend maar helaas niet verboden.
Er is rechtstreeks gebeld en niet via een derde partij.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Tirza! Het kan zijn dat jij te maken hebt met deze storing , het probleem wordt momenteel onderzocht en zodra we er meer informatie over hebben zullen we een update plaatsen in het topic.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen