Mislukte incasso na wijzigen rekeningnummer

  • 27 juni 2018
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

In Mijn Ben heb de rekeningnummers gewjzigd ivm overstap naar andere bank. Hiervan heb ik ook een bevestiging gekregen van Ben. Nu krijg ik bericht dat de incasso is mislukt. Wat moet ik doen om weer een automatische incasso te krijgen?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Goed dat je hierover contact met ons opneemt Margriet! Ik zie dat je het IBAN rekeningnummer hebt gewijzigd op 20 juni. Op dat moment waren de betalingsopdrachten al onderweg naar de bank en hebben we dus geprobeerd te incasseren van het oude rekeningnummer. In juli zullen we wel gaan incasseren van het nieuwe rekeningnummer. Ik raad je daarom aan om voor deze maand de betaling handmatig over te maken. Je kunt hiervoor de gegevens in de e-mail van 26 juni gebruiken 🙂

Reageer