Oudere facturen opvragen

• 16 juli 2017
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik zie net dat Ben geen facturen in je persoonlijke inlog bewaart die ouder zijn dan 18 maanden. Is het mogelijk om deze nog wel op te vragen ergens?

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Dagmar, goede vraag! Ik kan een verzoek indienen om facturen die ouder zijn dan 18 maanden op te sporen voor je. Welke facturen zou je willen ontvangen?
Oh dat zou geweldig zijn! Heel graag juli 2015 t/m december 2015.
Zijn hier trouwens kosten aan verbonden? Zo niet, dan zou ik je ook heel graag willen vragen om februari 2011 t/m januari 2012!
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
De facturen van 2011 en 2012 kan ik niet meer opvragen, dat is echt te lang geleden. De facturen van 2015 ontvang je binnen enkele dagen in je email!
Begrijpelijk & hartstikke bedankt!
Hoi Rox! Tot dusver heb ik nog geen mail ontvangen, ook niet in mijn spam. Heb net het mailadres gecheckt dat bekend is bij jullie en dat is ook gewoon de goede. Is er iets mis gegaan of ben ik misschien te ongeduldig? 😛
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Rox! Tot dusver heb ik nog geen mail ontvangen, ook niet in mijn spam. Heb net het mailadres gecheckt dat bekend is bij jullie en dat is ook gewoon de goede. Is er iets mis gegaan of ben ik misschien te ongeduldig? :P

Hoi Dagmar, de financiele afdeling is nog bezig om alle facturen bij elkaar te zoeken. Sorry dat dit langer duurt dan verwacht.

Reageer