Beantwoord

Te veel betalen?

• 6 maart 2019
  • 1 reactie
  • 410 keer bekeken

Hallo Ben,

Ik heb laatst bij jullie een abonnement gekozen met de Samsung Galaxy S8. Ik heb hierbij gekozen voor 2000 MB, 100 min/sms en 4G. Dit kost samen 8,00 euro. Daarnaast kost de telefoon 17,00 euro per maand. Dan zou je komen op een bedrag van 25,00 euro per maand. Ook zit er bij de eerste keer een thuiskopieheffing van 5,69 euro eenmalig erop. Dus zou je uitkomen op 30,69 euro. Nu kreeg ik laatst een afschrift met een hoger bedrag dan dat hier staat. Hoe kan dit? Kan ik hier meer uitleg over krijgen?
icon

Beste antwoord door Shanna 6 maart 2019, 16:14

Hoi Niels, ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten waar de extra kosten vandaan komen. Heb je de factuur al geopend? Je ziet dan de specificatie en waar de kosten vandaan komen. Mocht je er niet uitkomen, stuur dan je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer via een privé bericht zodat ik naar je factuur kan kijken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Niels, ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten waar de extra kosten vandaan komen. Heb je de factuur al geopend? Je ziet dan de specificatie en waar de kosten vandaan komen. Mocht je er niet uitkomen, stuur dan je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer via een privé bericht zodat ik naar je factuur kan kijken.

Reageer