Beantwoord

Waardoor zijn kosten buiten mijn bundel ontstaan?

• 12 januari 2017
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 3 reacties
Goedemorgen,
Zo te zien moet ik 0.51 euro bijbetalen ivm buiten de bundel, terwijl ik nog 69 minuten beltegoed heb en meer dan 400 MB. Waarom is dat?

Vandaag word ik overgezet naar een andere Provider. Ik zou dus deze maand maar 100 : 31 x 12 = 62 belminuten hebben bij jullie. Dus in principe had ik nog 7 minuten over. Daar kan het dus naar mijn idee niet aan liggen.

Graag een reactie.
Met vriendelijke groet,
Anne
icon

Beste antwoord door Jeroen 12 januari 2017, 10:54

Goedemorgen, Guz.

Ik begrijp dat je hier graag duidelijkheid over wil.
Helaas is het niet mogelijk om details van verbruik in te zien voor de factuur er is.
De factuur over deze maand, wat jouw eindfactuur zal worden, zal medio februari verschijnen.

Let wel dat er niet alleen kosten buiten je bundel kunnen ontstaan wanneer je bundel op is.
Dit gebeurt namelijk ook wanneer je belt of smst naar betaalde service- of entertainmentdiensten of wanneer je buiten Nederland gebruik maakt van de diensten van Ben.
Wellicht dat je hier wat aan hebt. Mocht dat niet zo zijn dan kan je hier altijd nog eens naar vragen wanneer de factuur er is.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Goedemorgen, Guz.

Ik begrijp dat je hier graag duidelijkheid over wil.
Helaas is het niet mogelijk om details van verbruik in te zien voor de factuur er is.
De factuur over deze maand, wat jouw eindfactuur zal worden, zal medio februari verschijnen.

Let wel dat er niet alleen kosten buiten je bundel kunnen ontstaan wanneer je bundel op is.
Dit gebeurt namelijk ook wanneer je belt of smst naar betaalde service- of entertainmentdiensten of wanneer je buiten Nederland gebruik maakt van de diensten van Ben.
Wellicht dat je hier wat aan hebt. Mocht dat niet zo zijn dan kan je hier altijd nog eens naar vragen wanneer de factuur er is.
OK Jeroen.Ik snap het. Bedankt!
Reputatie 3
Badge +1
Graag gedaan, Guz.
Ik zal dit topic sluiten.
Fijne dag verder 😉