Beantwoord

Waarom incasseren nadat abonnement is afgelopen

• 10 december 2018
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

Ik heb sinds enkele maanden een abonnement bij een andere provider, toch worden facturen opgesteld en wordt het geld geincasseerd.

Bij storneren wordt gedregd eea uit handen te geven.

Advies:
Zorg voor juiste administratie, voordat je dit soort onzin gaat sturen.

Graag per omgaande credit nota's en stop met dreigen!
icon

Beste antwoord door Jill 11 december 2018, 10:17

Hi kuperdewilt, superjammer dat je bent overgestapt. Ik kan begrijpen dat je graag wilt weten waarom je nog facturen van ons krijgt. Wij incasseren altijd een maand achteraf. Je krijgt je laatste factuur daardoor een maand nadat het abonnement is beëindigd. Heb je de maand daarna weer een factuur ontvangen? Zou je mij dan jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer in een privébericht willen sturen? Dan kijk ik met je mee.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi kuperdewilt, superjammer dat je bent overgestapt. Ik kan begrijpen dat je graag wilt weten waarom je nog facturen van ons krijgt. Wij incasseren altijd een maand achteraf. Je krijgt je laatste factuur daardoor een maand nadat het abonnement is beëindigd. Heb je de maand daarna weer een factuur ontvangen? Zou je mij dan jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer in een privébericht willen sturen? Dan kijk ik met je mee.
Reputatie 5
Badge +6
Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb het even voor je nagekeken. Omdat jouw laatste factuur na meerdere betalingsverzoeken niet betaalt is, heb je een incasso boete ontvangen. Hier hebben we je ook over geinformeerd via de e-mail.

Reageer