Beantwoord

Abbonement geblokkeerd

• 19 maart 2018
  • 1 reactie
  • 109 keer bekeken

Hallo,

Mijn abbonement is op dit moment geblokkeerd, het bedrag is namelijk 2 keer niet van mijn rekening afgeschreven en ik ben er vandaag pas achter gekomen dat al die mailtjes niet in mijn normale mailbox zijn gekomen maar in mijn spambox. Ik baal hier heel erg van want nu moet ik ook nog extra geld betalen om te zorgen dat mijn abbonement gedeblokkeerd wordt. Ik kan jullie niet bellen want ik heb dus nu geen abbonement, maar ik hoop dat ik vervroegd mijn abbonement kan opzeggen (na betaling van het overige geld) of dat mijn abbonement toch wordt gedeblokkeerd. Ik hoop op een snelle reactie.

Met vriendelijke groet,

Lieke Hammink
icon

Beste antwoord door Rox 20 maart 2018, 08:55

Ai Lieke dat is even schrikken zeg. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat jij zo snel mogelijk weer gebruik wil kunnen maken van jouw Ben abonnement. Ik kan in dit geval niks voor je betekenen omdat de blokkade pas verwijderd wordt zodra de betaling is verwerkt, zodra deze binnen is zal de blokkade automatisch worden opgeheven. Dit is een blokkade die niet handmatig verwijderd kan worden.

Zodra de blokkade is opgeheven ben je er natuurlijk vrij in om jouw abonnement op te zeggen, hoe dat precies werkt lees je hier. Houd er wel rekening mee dat, omdat jij een 24 maanden abonnement hebt, de restwaarde van jouw contract in een keer moet worden afbetaald als je er voor kiest om je abonnement vroegtijdig op te zeggen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Ai Lieke dat is even schrikken zeg. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat jij zo snel mogelijk weer gebruik wil kunnen maken van jouw Ben abonnement. Ik kan in dit geval niks voor je betekenen omdat de blokkade pas verwijderd wordt zodra de betaling is verwerkt, zodra deze binnen is zal de blokkade automatisch worden opgeheven. Dit is een blokkade die niet handmatig verwijderd kan worden.

Zodra de blokkade is opgeheven ben je er natuurlijk vrij in om jouw abonnement op te zeggen, hoe dat precies werkt lees je hier. Houd er wel rekening mee dat, omdat jij een 24 maanden abonnement hebt, de restwaarde van jouw contract in een keer moet worden afbetaald als je er voor kiest om je abonnement vroegtijdig op te zeggen.

Reageer