Beantwoord

Abonnement wordt opeens duurder

  • 4 January 2019
  • 5 reacties
  • 536 keer bekeken

De onderdelen van mijn abonnement (bellen, mobiel internet en 4G) zijn allemaal opeens duurder geworden, ik heb hier nooit bericht van gehad. Kunnen jullie uitleggen waarom dit in een lopend contract verhoogd kan worden? Als ik op de site kijk kan ik bv 4G nog steeds toevoegen voor 1,00 euro, in mijn abo is dit duurder gemaakt.
icon

Beste antwoord door Romy 4 January 2019, 16:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Johan. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Wanneer heb je jouw abonnement afgesloten?
Startdatum abonnement is 1 juli 2018
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw informatie. Je hebt hier te maken met een inflatie correctie. Dit kun je terug lezen in jouw contract. Je kan eventueel kijken naar een bundelwijziging of je op die manier goedkoper uit komt.
Is het niet gebruikelijk om dit vooraf te melden? Het gaat me niet zozeer om die paar centen maar meer om het feit dat het onaangekondigd gebeurt. Ik kan me niet herinneren dat ik dit eerder heb gehad bij jullie.
Reputatie 5
Badge +4
Dit staat er bij de algemene voorwaarden vanaf 29 juli 2017.

Factuur en betaling.

14. Ik ben gerechtigd om ieder jaar in januari het maandbedrag van je
Abonnement aan te passen als gevolg van inflatie. Deze aanpassing
wordt gebaseerd op de stijging van het Consumenten-prijsindexcijfer
van het CBS over het voorafgaande jaar van 1 juli tot en met 30 juni.
Ik voer geen inflatiecorrectie door als er drie maanden of minder van
je Abonnement verstreken zijn.

Reageer