Beantwoord

afgesloten terwijl wel betaald

• 27 July 2018
  • 8 reacties
  • 66 keer bekeken

Hallo omdat ik al een tijdlang niet kon inloggen,kon mijn facturen niet inkijken,heb deze daarom maar handmatig betaald onder klantnummer bedragen zijn afgeschreven,maar ben nu wel afgesloten.
Heb betaalbewijzen gemaild naar zoekgeraakte betaling maar nog steeds niet aangeslotenis,verrekte frustrerend,kan de klanten service zo ook niet bereiken voor vraag en uitleg,moet dringend telefoontjes plegen schiet zo niet erg op.
Wie weet wat te doen.
icon

Beste antwoord door Wietske 27 July 2018, 16:26

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi ffveenstra,

Ik begrijp dat je graag wil weten wat de status is van de gedane betaling en dat je er van baalt dat er een blokkade op het abonnement staat. Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken via onze Social Media kanalen. Het klopt inderdaad dat het tot drie werkdagen kan duren voordat jouw betalingen zijn verwerkt. Dan zullen ook de blokkades verwijderd worden.
k denk zodra er geen facuurnr. bijstaat gaat het mis,wel overgemaakt maar niet te traceren?
betaling is gedaan onder klantnr.heb dit uitgelegd,moest daarvoor betalingsbewijzen sturen wat ik gedaan heb, maar staat ook vermeld op betalingsbewijzen 19 juli betaald,er gaat iets niet goed nu al langer dan 2 jaar Benklant net een maand terug weer verlengd nog nooit betalings problemen gehad.
Reputatie 5
Badge +12
Dat zou inderdaad goed kunnen. Dan is de betaling voor ons namelijk niet te koppelen aan jouw gegevens. Je kunt het beste bij de betaling het betaalkenmerk vinden (deze vind je bovenaan je factuur) of factuurnummer vermelden wanneer je deze handmatig overmaakt.
ja Ok ,maar omdat ik al geruime tijd niet in account kon komen en de Benapp vanwege een verlenging,zijn de bedragen overgemaakt onder klantnr.
Maar mijn punt die ik wil maken, het is betaald maar dan is er toch geld op de rekening gekomen van Ben,dat is toch na te gaan onder een klantnr.
Reputatie 5
Badge +7
ik snap je punt zeker wel! Het wordt op dit moment uitgezocht door onze financiële afdeling. Zodra zij de betaling hebben verwerkt wordt jouw abonnement weer gedeblokkeerd.
Ah okey,dank voor de reactie,afwachten dus maar.
Reputatie 5
Badge +12
Zeker weten! Zodra er meer bekend is word je per e-mail op de hoogte gehouden.

Reageer