Beantwoord

aflossen toestel krediet

  • 6 October 2019
  • 6 reacties
  • 1242 keer bekeken

Hoi,
Mijn telefoon wil ik graag afkopen,
Hoeveel gaat dat kosten?

Met vriendelijke groet, Alice
icon

Beste antwoord door Romy 8 October 2019, 14:19

Bekijk origineel

6 reacties

nvt
Reputatie 5
Badge +9
Hi Alice! Ik heb dit even voor je nagekeken. Er staat nog een bedrag open van 122,05 euro voor jouw toestel. Wil je een nieuw toestel afsluiten?

Hallo ik wil graagmijn toestel afbetalen.

Hoe moet ik dat doen en hoeveel gaat me dat kosten?

 Gr sharon hamer

Reputatie 5
Badge +9

Hi Sharon. Wanneer je jouw toestel af wilt betalen, betaal je jouw openstaande krediet en de aankomende factuur in één keer. Dit zal voor jou 230,14 euro (toestel) en 28,- euro (aankomende factuur) zijn.

 

Handig om te weten: 

  • Je ontvangt een e-mail met instructies over de vroegtijdige aflossing van het toestelkrediet.
  • Je moet het betaalbewijs mailen naar documenten@ben.nl ovv Ben klantnummer.
  • Nadat het betaalbewijs en de betaling zijn ontvangen zal je binnen 5 werkdagen een bevestiging ontvangen van de betaling, de afbetaling van het toestelkrediet en dat de lening zal worden afgemeld bij BKR.
  • Omdat Ben achteraf factureert moet de aankomende factuur ook handmatig worden betaald worden anders zal de betaling worden verrekend met de openstaande factuur.
  • Voor de aankomende factuur ontvangt je nog wel een factuurnotificatie. Ondanks dat dit wel op de factuur staat zal het bedrag niet geïncasseerd worden. Mochten er kosten buiten de bundel zijn worden die wel geïncasseerd.


Let op! Het kan ongeveer 3 maanden duren voordat de registratie daadwerkelijk is verwijderd in het BKR register.

In het algemeen accepteren kredietverstrekkers de afmeldingsbrief die Ben na betaling naar je stuurt als voldoende bewijs dat je daadwerkelijk wordt afgemeld.

 

 

Wil je dat ik dit voor je in orde maak? Je ontvangt dan vanzelf een e-mail met verdere instucties.

Hallo!

Voor mij dezelfde vraag: Ik ga binnenkort een hypotheek aan maar heb nog telefoonkrediet bij jullie openstaan van meer dan €250,- Hoe kan ik dit het best/snelst regelen met Ben?

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @g_raijmakers! Als je dit zo snel mogelijk wilt regelen, adviseer ik je om ons te bereiken via chat of de telefonische klantenservice. 

Reageer