Beantwoord

Alles binnen de bundel op de factuur, toch kosten buiten de bundel?

• 9 March 2018
  • 5 reacties
  • 144 keer bekeken

Afgelopen maand kreeg ik naast mijn abonnement van € 9,- extra kosten van € 4,11 voor de kiezen, terwijl toch alle gesprekken binnen de bundel waren :?
Hoe kan dat?

Groet,
Peter
icon

Beste antwoord door Angelique 14 March 2018, 08:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Peter, dat is vreemd! Kosten terwijl alles binnen de bundel valt, dat is natuurlijk niet de bedoeling...

Ik zou heel graag verder voor je willen uitzoeken waar deze kosten door komen en of deze (on)terecht zijn. Om jou hierbij te helpen heb ik nog wel een aantal gegevens nodig waaronder jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum. Zou je deze informatie in een privébericht willen versturen naar het moderator account?
Heb bericht gestuurd naar het moderator account maar geen reactie gehad.
Wat nu?

Met vriendelijke groet,
Peter
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor je geduld, Peter. Direct ben ik het systeem ingedoken om te zien wat er aan de hand is. Op de factuur zie ik dat jij op 31-01-2018 contact hebt gehad met een 0900 nummer. De 4,11 euro die buiten de bundel is berekend, komt door het bellen naar het 0900 nummer. Helaas komt het door een storing dat er aangegeven is dat de kosten binnen de bundel vallen, in plaats van erbuiten. Sorry voor de verwarring en het ongemak.
Bedankt voor de toelichting, Angelique. Wel verwarrend dat dit niet goed op de factuur komt.
Groet,
Peter
Reputatie 6
Badge +8
Snap ik helemaal, Peter! Fijn dat ik de kosten nu wel duidelijk heb kunnen maken voor je. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Reageer