Beantwoord

Betaalstatus niet aangepast

• 11 September 2017
  • 9 reacties
  • 178 keer bekeken

Mijn betalingsachterstand is vorige week helemaal ingelopen,maar op de app staan de facturen nog steeds open,hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Rox 14 September 2017, 10:24

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Fabel666, o dat is gek! Het kan drie werkdagen duren voordat een betaling (met de juiste gegevens) verwerkt is. Is het overzicht op jouw Ik Ben pagina of Ben app wel al up-to-date?
Mijn ben app is helemaal up to date,alleen nog njks te zien van bijgewerkte betalingen helaas.
Reputatie 6
Badge +8
Dan kijk ik graag met je mee wat er aan de hand is! Wil je een privébericht sturen naar het moderator account met daarin jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de informatie wanneer de factuur is voldaan?
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel voor het sturen van de gegevens. Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat jouw facturen inderdaad niet automatisch zijn bijgewerkt. Dit komt doordat jouw abonnement niet meer actief is. Ik zie dat alle facturen inmiddels voldaan zijn en heb de facturen handmatig bijgewerkt.
Hoe krijg ik mijn abbonnement weer actief?
Mvg freek
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Freek, helaas is het om de reden waarvoor jouw abonnement beëindigd is niet mogelijk om het abonnement te heractiveren.
Hallo ik krijg nu 2 facturen van ben een van 16 euro en een van 15,30 euro
Terwijl de factuur van februari op 23 maart is betaald in ook niet bijgewerkt in de ben app
Hoe kan dit?
Reputatie 6
Badge +8
Hallo ik krijg nu 2 facturen van ben een van 16 euro en een van 15,30 euro
Terwijl de factuur van februari op 23 maart is betaald in ook niet bijgewerkt in de ben app
Hoe kan dit?

Hoi w.heurik0, erg onhandig dat er onduidelijkheid is over de facturen die je hebt ontvangen én de betaalstatus op Ik Ben! Ik help je graag verder aan meer informatie.

Om te beginnen de Ben app en de betaalstatus. Ik zie terug dat de status nog niet bijgewerkt was van de desbetreffende factuur. Door uit- en opnieuw in te loggen binnen de Ben app kan de status zichzelf verversen als dit niet automatisch gaat. Inmiddels zie ik terug dat de betaalstatus juist zou moeten staan, de factuur is namelijk netjes voldaan.

In je bericht geef je ook aan dat je twee facturen hebt ontvangen en dat hier onduidelijkheid over is. De factuur van 15,30 euro is afkomstig van het mobiele nummer waarvan de laatste twee cijfers 35 zijn. Het abonnement staat daarvan op jouw eigen naam.

De factuur met een totaalbedrag van 16 euro is van (waarschijnlijk) jouw partner waarvan de laatste twee cijfers van het mobiele nummer 66 zijn.
als je facturen NIET zijn bijgewerkt in je app, log dan even uit in de app, en log opnieuw in. het automatisch bijwerken van de facturen gaat waardeloos in de app. na opnieuw inloggen is het meestal wel goed bijgewerkt.

Reageer