Beantwoord

Bewijs BKR afmelden

  • 14 July 2020
  • 1 reactie
  • 115 keer bekeken

BEN teleurgesteld!

Vanaf 23 juni bezig met een bewijs van de afmelding van het BKR. Nooit antwoord gekregen. 

Helaas wordt ik op dit moment gewoon niet meer geholpen door de klantenservice of op de chat. Geen antwoord meer van jullie kant! Ik heb opnames gemaakt van de telefoongesprekken, er wordt mij beloofd dat ik afgemeld wordt bij het BKR en dat het op dezelfde dag nog zou gaan gebeuren. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wil 1 mail ontvangen dat ik wordt afgemeld bij het BKR en dat mijn A codering wordt verwijderd, met het desbetreffende contractnummer daarin. Ik heb tot vandaag de tijd voor mijn hypotheek en heb dit heel vaak bij jullie aangegeven. Waarom krijg ik geen hulp?

icon

Beste antwoord door Romy 14 July 2020, 14:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Pluk123, 

Ik heb je vorige week via de chat verder geholpen en momenteel zijn we druk bezig om dit goed te maken. Ondanks het harde werk achter de schermen is er geen excuus goed genoeg om jou zo lang te laten wachten. Nogmaals sorry hiervoor! Ik begrijp jouw reactie heel goed en ik snap ook dit berichtje op de community. Goed dat je dit aangeeft en ook goed dat je contact op blijft nemen. Ik vind het ontzettend lastig om op dit antwoord te wachten. Het duurt gewoon te lang! We zijn afhankelijk van het hoofdkantoor wat schijnbaar een relatief lange reactie tijd hanteert :sweat:  

Zoals beloofd ga ik vandaag achter mijn collega's/teamleiders aan zodat dit hopelijk vandaag nog opgepakt wordt. Ik probeer jouw case in ieder geval de hoogste prioriteit te geven in hoeverre ik dat kan. Nogmaals mijn oprechte excuses! Wanneer ik zometeen een reactie ontvang stuur ik je meteen een privé berichtje :blush:

Ik hoop dat je nog een fijne dag hebt ondanks deze blamage. 

Reageer