Beantwoord

blokkade simkaart

  • 14 November 2020
  • 1 reactie
  • 415 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Klantnr. 1117724 t.n.v. gch van mil

Sinds gisteren, vrijdag 13 november, is omstreeks middernacht mijn tel.nr. geblokkeerd, omdat de kosten buiten de bundel zijn opgelopen.

Het gesprek werd uiteindelijk abrupt beëindigd, wat ik heel ongepast vind.

Hierover heb ik een mail van waarschijnlijk afkomstig van Ben ontvangen, deze Ben <nieuws@ben.nl>

Wat ik mij nu afvraag is, of de mail daadwerkelijk van jullie afkomstig is en dat jullie voorstel om het voorschotbedrag via ideal over te maken klopt en het mij weer de mogelijkheid geeft

anderen te kunnen bellen !

Ik verneem graag van u een antwoord in deze.

Met hartelijke dank en vriendelijk groetend,

GCH van Mil

icon

Beste antwoord door Jolijn 16 November 2020, 08:38

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @gchvanmil!

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je vragen hebt over de blokkade die je nu op je abonnement hebt. Deze plaatsen wij inderdaad als de kosten buiten de bundel veel oplopen. Het kan dan inderdaad zijn dat het gesprek dat je hebt wordt onderbroken. Dit doen wij echter, zodat de kosten niet nog hoger worden!

Wij versturen hierover inderdaad een e-mail via nieuws@ben.nl. Als je het voorschotbedrag via deze e-mail voldoet, kun je zo snel mogelijk weer gebruik maken van je abonnement.

Als je hier nog andere vragen over hebt, sta ik voor je klaar.

Reageer