Beantwoord

Datagebruik in het buitenland

• 26 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 79 keer bekeken

Hallo,

Voor mijn kinderen maak ik gebruik van MB pauze. Ze hebben dan ook een abonnement zonder internet gebruik. Hoe kan het dan dat ik toch 60 Euro (!!) datagebruik buitenland bij de een en 7,26 euro datagebruik bij de ander (Nota bene voor slechts 1.4 MB in Maleisië) in rekening krijg?

Als de BEN website duidelijk bevestigd dat ik geen internet gebruik toesta, dan is dit toch heel vreemd? Ik wil deze kosten terug!

Dank voor uw snelle reactie en oplossing.
icon

Beste antwoord door Jill 27 augustus 2018, 11:57

Hi Floris, kosten buiten de bundel zijn natuurlijk nooit een leuke verrassing. Ik kan begrijpen dat je hier niet blij mee bent. Helaas is het zo dat de MB pauze niet werkt buiten de EU. Hierdoor kunnen als de roaming aanstaat in het toestel extra kosten ontstaan. Om te waarschuwen dat er extra kosten gemaakt worden sturen wij wel altijd een SMS. Hierdoor is het voor mij helaas niet mogelijk om de kosten te vergoeden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Floris, kosten buiten de bundel zijn natuurlijk nooit een leuke verrassing. Ik kan begrijpen dat je hier niet blij mee bent. Helaas is het zo dat de MB pauze niet werkt buiten de EU. Hierdoor kunnen als de roaming aanstaat in het toestel extra kosten ontstaan. Om te waarschuwen dat er extra kosten gemaakt worden sturen wij wel altijd een SMS. Hierdoor is het voor mij helaas niet mogelijk om de kosten te vergoeden.

Reageer