Beantwoord

Dubbele gesprekken op factuur

• 23 February 2018
  • 5 reacties
  • 227 keer bekeken

Edit: Bovenstaande titel moet natuurlijk zijn: Dubbele gesprekken op factuur + 1 ontbrekend gesprek. Niet op bundel.

Ik heb woensdag een contactformulier ingevuld, maar ik kon hier geen screenshot toevoegen en kreeg uiteindelijk ook een antwoord waar ik niet tevreden mee ben.

Ik ben in januari naar Curacao geweest en heb daar vier telefoontjes gepleegd. 2x zelf gebeld en 2x ben ik gebeld.

Zoals je kan zien op de screenshot hierboven (als ik hem goed ingevoegd heb).
Echter staat er op mijn factuur het volgende:

Hier staat zoals je kan zien maar dat ik 1x gebeld heb en dat ik 4 keer gebeld ben.
Maar de telefoontjes dat ik gebeld ben zijn allebei dubbel.
Ze duren (op 1 sec na even lang) en zijn precies 5 uur na elkaar gestart (wat tevens het tijdsverschil is tussen Nederland en Curacao).

Ik weet dat je gesprekken kan verwijderen uit je belgeschiedenis, maar wat niet kan is gesprekken toevoegen. (die van 22 januari op mijn screenshot die niet op de factuur staat).

Dus dat moet mijn inziens toch wel genoeg "bewijs" zijn dat er iets is mis gegaan op de factuur. Per saldo gaat het over ongeveer 10 euro teveel op de factuur. Echter gaat het me niet eens om het geld (het was anders geweest als het een hoger bedrag was), maar is dit meer in principe kwestie.

Het antwoord dat ik kreeg via het contactformulier was dat ik een formulier kon invullen en ondertekenen samen met een kopie van mijn legitimatie en dan konden ze mij een overzicht leveren van jouw bel- en internetgegevens, maaaaar dit kost dan wel 4,50.

Dus om mijn gelijk te halen (voor iets wat 10 waard is), moet ik zelf wel eerst 4,50 betalen.
Dit kan ik toch verre van klantvriendelijk noemen, de mensen aan wie ik dit vertelde keken ook met verbazing dat zoiets als oplossing geboden wordt.

mijn klantnummer is: 347672 en het gaat dus over de factuur van januari 2018. Ik hoop dat er iemand hier eerst naar kan kijken of er geen andere mogelijkheid is dan mij nog meer geld in rekening brengen.

En mocht dat daadwerkelijk de enige optie zijn, dan wil ik graag weten wat het verschil is tussen de gegevens die de provider in Curacao aanlevert en het overzicht dat jullie tegen betaling kunnen aanleveren en waar dit dan vandaan komt (hopelijk niet ook uit Curacao, want hoe mooi het land en de vakantie ook was, kan ik me voorstellen dat daar wel fouten ontstaan).
icon

Beste antwoord door Rox 7 March 2018, 13:47

Bekijk origineel

5 reacties

Heeft hier al iemand naar kunnen kijken?
Binnen 1 werkdag reactie staat er dan als je op hrt forum klikt. Er staat toch echt dat ik dit 11 dagen geleden gepost heb en iemand heeft wel de moeite genomen om de fout in de titel aan te passen, dus het is wel degelijk gelezen. Dan zou ik toch wel verwachten dat ik nou een reactie gehad zou hebben.

Op zijn minst een met dat er naar gekeken wordt, maar dat dit meer tijd in beslag gaat nemen voor er een echt antwoord gegeven kan worden.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Tim, sorry sorry sorry dat jij nog niet eerder antwoord hebt ontvangen op jouw topic. De collega die normaal gesproken dit soort topics oppakt bleek niet aanwezig. Duizendmaal sorry! Ik ben meteen het systeem ingedoken om naar jouw factuur te kijken. Die leek van geen kant te kloppen dus ik heb intern aan de bel getrokken en het bleek net bekend te zijn dat door een storing gesprekken in het buitenland dubbel zijn gefactureerd. Helemaal niet de bedoeling natuurlijk, jij zou hier niet de dupe van mogen worden. De onterechte kosten van €18,30 heb ik als compensatie in het systeem gezet, dit zal verrekend worden met de maandkosten van de maand maart. Omdat dit bedrag hoger is dan jouw maandkosten zal er een restbedrag overblijven, dit zal verrekend worden met de incasso van de factuur over de maand april. Ik heb je zojuist ook een email gestuurd waar dit in wordt uitgelegd.

Nogmaals sorry voor het ontzettende lange wachten en het ongemak!
Dankjewel Rox, ik ben blij dat het nu dan in ieder geval goed is opgelost 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Tim 😃 #Benervoorjou

Reageer