Beantwoord

extra kosten factuur

  • 26 December 2019
  • 1 reactie
  • 421 keer bekeken

Hallo, op mijn factuur van November staat dat ik 15 euro want herrineringskosten moet betalen, wat ik niet snap, aangezien ik een automatisch incasso heb en er geen facturen van vorige maanden open staan. Ook staat er dat ik 8 euro buiten mijn bundel gegaan op de laatste dag van november, maar ik had een extra bundel gekocht en daar was nog minstens 500 mb van over. Ik begrijp dus niet zo goed waar deze kosten vandaan komen.

icon

Beste antwoord door Romy 31 December 2019, 08:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi India. Ik heb het even voor je nagekeken. Ik zie hier dat we de factuur van september pas in november hebben ontvangen. Hier zijn de incassokosten uit ontstaan. Hier heb je twee e-mails van ontvangen. Daarnaast heb je een MB extra aangeschaft en heb je buiten je bundel internet verbruikt. Dit kun je ook terug vinden in de specificatie (als je naar beneden scrolt op de factuur). 

Reageer