Beantwoord

Facturen

  • 29 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik kan mijn facturen niet zien op de Ben app want ik krijg telkens een fout melding met probeer het later nog eens. Hoe of wat ka ik dat gaan oplossen? Met vriendelijk groet abigail van Dijk
icon

Beste antwoord door Jill 29 augustus 2018, 11:37

Hi Abigail, ik heb voor je gekeken en zie dat jouw abonnement vandaag is ingegaan. Hierdoor is er nog geen factuur beschikbaar. half september zal de eerste factuur online staan. Ik wens je veel plezier met het abonnement.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Abigail, ik heb voor je gekeken en zie dat jouw abonnement vandaag is ingegaan. Hierdoor is er nog geen factuur beschikbaar. half september zal de eerste factuur online staan. Ik wens je veel plezier met het abonnement.
Ow oké bedankt. Ik snapte al niet. Haha
Reputatie 5
Badge +7
Graag gedaan. Ik wens je een fijne dag.
Jullie ook

Reageer