Beste antwoord door Jill
Facturen
Ik kan mijn facturen niet zien op de Ben app want ik krijg telkens een fout melding met probeer het later nog eens. Hoe of wat ka ik dat gaan oplossen? Met vriendelijk groet abigail van Dijk
Hi Abigail, ik heb voor je gekeken en zie dat jouw abonnement vandaag is ingegaan. Hierdoor is er nog geen factuur beschikbaar. half september zal de eerste factuur online staan. Ik wens je veel plezier met het abonnement.
Bekijk origineel
Hi Abigail, ik heb voor je gekeken en zie dat jouw abonnement vandaag is ingegaan. Hierdoor is er nog geen factuur beschikbaar. half september zal de eerste factuur online staan. Ik wens je veel plezier met het abonnement.
Ow oké bedankt. Ik snapte al niet. Haha
Jullie ook
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.