Beantwoord

facturen 2017

  • 6 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 625 keer bekeken

Ik wil alle facturen van de loop van mijn abonnement bekijken, maar in de app en op de site kan ik ze alleen terug zien tot maart 2018. Waarom? En hoe kan ik eerdere facturen terug zien?
icon

Beste antwoord door Merve 10 oktober 2019, 08:30

Hi @IsaBron! Zou je mij een privébericht met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen? Dan kan ik het verzoek voor je indienen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi Isa! Is het nog gelukt? 

Reputatie 4
Badge +6
Hi @IsaBron! Zou je mij een privébericht met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen? Dan kan ik het verzoek voor je indienen.
Ja, graag.
Groetjes,
Isa
Reputatie 5
Badge +6
Hi Isa. Je kunt altijd tot 18 maanden terug jouw facturen bekijken. Ik kan wel een verzoek voor je indienen om de facturen via de e-mail naar je toe te laten sturen. Zou je dit willen?

Reageer