Beantwoord

Factuur

• 6 July 2018
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Hallo,

Mijn factuur van mei klopt niet. Ik heb hier al contact met de klantenservice over gehad en zou erover terug gebeld worden. Dit is tot op heden nog niet gebeurd.

Met vriendelijke groet,
Manja Wielhouwer
icon

Beste antwoord door Wietske 10 July 2018, 11:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Manja, ik wil graag voor je naar de factuur kijken. Graag vraag ik hier wel jouw toestemming voor in verband met de nieuwe privacy wetgeving.
Hoi Jill,

Graag mag je naar de factuur kijken.
Ik heb in die maand aantal belminuten buiten de bundel, terwijl het bundel juist verhoogd was en het aantal minuten minder is dan in het abonnement. Alsnog zijn de minuten buiten bundel gefactureerd.

Groetjes Manja
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb jouw factuur van de maand mei er inmiddels bijgepakt. Ik zie dat je in eerste instantie een bel/sms-bundel van 100 min/sms had. Deze heb je op 25 mei verhoogd naar 300 min/sms. Deze verhoging is direct ingegaan. Op 19 mei zijn er op het gebied van bellen kosten buiten de bundel ontstaan doordat toen de bel/sms-bundel van 100 min/sm volledig verbruikt was.

De bundelwijziging is op 25 mei om 15:38 uur doorgevoerd. Je ziet op de factuur van de maand mei dan ook dat de laatste buitenbundelkosten zijn gemaakt op 25 mei om 15:30 uur. Het volgende telefoongesprek om 15:40 uur viel weer binnen de bundel en vanaf 26 mei zijn er geen kosten buiten de bundel gemaakt.

Omdat tussen 19 en 25 mei 15:38 uur de bel/sms-bundel verbruikt was en de nieuwe bundelwijziging gedaan is op 25 mei om 15:38 uur zijn de kosten in deze periode dus terecht.
Hallo Wietske,

in de maand mei is mijn 2 jaars abonnement afgelopen en heb ik een nieuw abonnement afgesloten. Van 1-05 t/m 18-05 had ik nog Ben onbeperkt, op 19 mei ging Ben 100 in.
Gezien ik tot 18-05 Ben onbeperkt had en hiervoor ook ca. €14 aan abonnement voor betaald heb, zijn alle belminuten binnen die periode gedekt en kunnen niet mee gerekend worden voor Ben 100 vanaf 19 mei.
In de periode vanaf 19 mei tot 24 mei heb ik in totaal ca. 65 minuten gebeld. Ik kreeg toen inderdaad een melding, dat ik kosten maakte buiten de bundel. Ondanks contact met de klantenservice konden ze me niet helpen, omdat ze mijn belkosten op dat moment niet in konden zien. Om niet nog meer kosten te maken, heb ik op 24 mei mijn bundel aangepast naar Ben 300.
Zodoende opnieuw mijn verzoek om naar de factuur te kijken. Ik heb inmiddels zo vaak contact met iemand gehad en raak enigszins gefrustreerd om het elke keer weer opnieuw uit te leggen.

Groeten,
Manja
Reputatie 5
Badge +7
Hi Manja, bedankt voor de heldere uitleg! Ik heb de factuur erbij gepakt en zie dat jij in de periode van 19 tot 25 mei inderdaad kosten hebt gemaakt door de 100MIN bundel. Dit komt doordat je van onbeperkt bellen naar 100 minuten bent gegaan. Bij het ingaan van de nieuwe bundel zijn de minuten die jij al gebeld had voor de wijziging van de 100MIN bundel afgegaan. Waardoor je eigenlijk al geen minuten meer over had toen je overging naar de bundel van 100 minuten, omdat jij hier niet van op de hoogte was heb ik de kosten voor je vergoed. Deze worden in mindering gebracht op de volgende factuur.

Reageer