Beantwoord

Factuur

  • 25 December 2018
  • 3 reacties
  • 332 keer bekeken

Ik heb in september bij jullie mijn ben abonnement afgesloten. Echter heb ik nog steeds geen facturen binnen. Ik heb ongeveer rond midden november gebeld naar de ben klantenservice en gevraagd wanneer ik mijn factuur moet betalen. Jullie gaven aan dat mijn ben factuur eind december pas in zal gaan. Dat komt omdat ik 2 abonnement heb met 2 verschillende providers. Omdat mijn andere telefoon abbonnemt pas verloopt in mei zal mijn nummerbehoud zich daar aan aanpassen vertelde een collega van jullie?
Ik vroeg aan u collega of ik gewoon met het ben abonnement kan starten zonder het nummerbehoud. U collega gaf aan dat het in december pas in zou gaan? Als ik mijn ben simkaart in mijn telefoon doe geeft de telefoon aan dat de telefoon het pas doet wanneer mijn andere telefoon stop is gezet. Ik heb nu nog steeds nog geen factuur gezien en vind dit ongeruststellend!!
icon

Beste antwoord door Romy 27 December 2018, 11:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Safae_sou0, ik zie dat jouw abonnement op 2 januari van start is gegaan. Je krijgt van ons de eerste factuur eind februari. Er zitten geen hoge kosten aan verboden. Dit omdat jouw abonnement pas van start is gegaan op 2 januari.
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb dit even voor je uitgezocht. Ik zie inderdaad dat er nog geen factuur vrij is gekomen of aangemaakt. Dit zou wel automatisch moeten gebeuren na maximaal 60 dagen. Ik zie verder ook niet dat het tijdelijke nummer is geactiveerd. Zou je dit willen?
Hallo,

Want is het de bedoeling dat ik deze maand pas betaal ? hier zitten toch geen hoge kosten aan vast van de vorige maanden! Ja als ik mijn nr nog niet activeer zitten hier dan ook nog kosten bij van de vorige maanden?

Alvast bedankt.

Reageer