Factuur

  • 14 February 2020
  • 1 reactie
  • 417 keer bekeken

Beste Ben.nl mesewerker, 

 

U spreekt met Robbie. 

Ik heb een vraagje over het betalen van mijn factuur.

 

6 februari heb ik een SMS gehad van Ben dat mijn factuur nog niet betaald is en ze over een week opnieuw proberen de factuur van mijn rekening te incasseren. Gister, donderdag 13 februari zou dus de rekening die ik betaal voor mijn maandelijkse abbonement van mijn rekening afgehaald moeten worden maar dit is niet gebeurd.

 

In het SMS'je die ik heb ontvangen stond dat ik een maitlje zou ontvangen, maar deze heb ik tot nu nog niet ontvangen. Mijn mail is [e-mailadres verwijderd].

 

Het geld wat ik voor mijn abonnement moet betalen staat wel gewoon op mijn rekening. Heeft U enig idee waarom het er niet afgehaald is? En moet ik nu extra kosten betalen voor het 'te laat' betalen waar ik zelf verder niks aan kan doen? 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Robbie

 

 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Robbie! Goed dat je contact opneemt en fijn dat je zo alert bent! Ik denk dat jij te maken hebt gehad met het volgende probleem: [STORING] Veel Ben sms'jes en e-mails ontvangen op 5 en 6 februari.

Zover ik kan zien zie ik geen gemiste betalingen, enkel de factuur van deze maand, maar die moet nog worden afgeschreven (rond de 23e).

Ik zie dat jij bent ingelogd voor het nummer dat eindigt op 45, mocht je het over een ander abonnement hebben kun je me een privé bericht versturen met jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum. Dan kijk ik het graag voor je na!

Reageer