Factuur februari klopt niet

• 17 March 2018
  • 9 reacties
  • 146 keer bekeken

Ik zie een factuur staan die twee keer zo hoog is dan gebruikelijk. De kosten buiten de bundel die ten onrechte waren opgevoerd zijn maar gedeeltelijk gecorrigeerd.

Dit was niet de afspraak.
Ik ga dat niet betalen.

Dit topic is gesloten

9 reacties

Daarnaast is de toegezegde compensatie van 15 euro ook niet terug te zien op de factuur.
Wat is er gebeurd met Ben. Griep, virus?
Reputatie 7
Badge +7
We verkeren gelukkig allemaal in goede gezondheid, we hebben de griepgolf overleefd 😉 Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat alle onterechte kosten voor de maand februari zijn gecorrigeerd op de factuur, welke kosten zouden er volgens jouw onterecht berekend zijn?

De reden dat jij de compensatie van mijn collega niet terugziet is omdat deze op 1 maart in het systeem is gezet, dit betekend dat de compensatie met de maandkosten van de maand maart wordt verrekend.
De kosten buiten de bundel waren 207 euro, slechts 198 euro is daarvan gecorrigeerd. Ik mis nog 8 euri. Ik heb niet buiten de bundel gebeld.
Reputatie 7
Badge +7
Ik zie wel op jouw factuur dat je naar 2 verschillende 0900 nummers hebt gebeld, om dit tot op de bodem uit te zoeken heb ik een melding uitgezet naar de financiële afdeling zodat ze dit voor ons kunnen bekijken. Zodra ze hiermee klaar zijn zullen zij jou hierover informeren per email.
Dat was allemaal binnen mn bundel.en tegen lokaal tarief.

Bedankt voor je hulp.
Tot op heden geen reactie.

Daarnaast kloppen de facturen van de laatste twee maanden niet. Mijn oude contract is ergens in feb 2016 ingegaan. Echter is door jullie ten onrechte twee maanden daarvoor de kosten voor de toestel in rekening gebracht. Toegezegd was dat dit zou worden gecorrigeerd met de laatste twee betalingen. Maw de laatste twee facturen zouden geen toestel kosten in rekening worden gebracht. Het wordt een beetje een puinhoop. Ben ik niet gewend van Ben
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Djesh71! Sorry dat het allemaal zo lang duurt, de melding die ik voor jou heb doorgezet is 13 uur geleden in behandeling genomen door de financiële afdeling, het zal nu echt niet lang meer duren. Ik zie dat jouw verlenging op 22-02-2018 van start is gegaan nadat jouw vorige abonnement op 21-02-2018 was afgelopen, ik heb je facturen erbij gepakt en zie dat jij 24 termijnen aan je toestel hebt afbetaald, geen cent te veel dus 😉
Wil je kijken naar de ingangsdatum. Het klopt niet. Ik verzin dit echt niet.
Reputatie 7
Badge +7
Ik zie het echt niet terug in het systeem Djesh71, je kunt hierover het beste even telefonisch contact opnemen of via Facebook, Twitter of het contactformulier. Dit kan dan verder onderzocht worden voor je.