Factuur in de Ben app

  • 18 May 2018
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

heb eens een vraagje waarom duurt het maanden voordat je ziet dat je factuur betaald is op de site zie je het direct maar op de app is nog steeds niet bijgewerkt graag van ben hier een antwoord over

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hmm dat is vreemd Luuk! De betaalstatus zou binnen maximaal 1 werkdag bijgewerkt moeten zijn! Helpt het als jij je IkBen pagina ververst? Mocht dit niet helpen dan ontvang ik graag een screenshot van wat jij op IkBen ziet zodat we dit verder kunnen onderzoeken.
nou app is was in onderhoud vanochtend heb net effe weer gekeken maar is nog niet bijgewerkt vanaf maart al niet staat erbij niet betaald en tis inmiddels bijna juni hahaha 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Heb je een screenshot voor me Luuk? En wil je eens kijken of het helpt als je de app even helemaal van je toestel verwijderd en opnieuw installeert?
het ligt aan de app dus heb effe opnieuw geinstaleerd en nu doet is het wel 🙂 Probleem opgelost mijn dank is groot
Reputatie 7
Badge +7
Aaaah fijn om te lezen Luuk 😃

Reageer