Beantwoord

Factuur met dubbele bedragen

• 16 april 2018
  • 9 reacties
  • 105 keer bekeken

DUBBELE BEDRAGEN OP GEHELE FACTUUR (!) Ik ontving een factuur met een belachelijk hoog bedrag (157.90 in plaats van mijn normaliter 11,- bundel)
De rekening bevat dubbele bedragen, zie screenshot: ik heb volgens de factuur PRECIES een uur later hetzelfde nummer gebeld voor exact 18.33 min.
vervolgens heb ik nog dubbele bedragen van nummers die ik helaas niet ken... ik woon nu al sinds augustus in Finland voor mijn studie en heb tot nu toe nog geen problemen gehad, nu ineens aanzienlijk veel en hoge bedragen is ronduit vreemd.

In de gehele factuur is een patroon van herhalende bedragen (soms afwisselend met elkaar). Ik vermoed dat er een soort van stapel effect is opgetreden, omdat de belletjes verdubbeld zijn, werden ook de 'rechtmatige' calls binnen de bundel behandeld als buiten de bundel door deze fout.

Graag verneem ik spoedig antwoord
Hilda
icon

Beste antwoord door Rox 17 april 2018, 10:22

Ai, zo te zien zijn de gesprekken dubbel berekend in beide tijdzone's, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb meteen een bericht verstuurd naar mijn collega's op de financiële afdeling om dit uit te zoeken en op te lossen voor je! Zodra zij hiermee klaar zijn zul jij geïnformeerd worden per email.

Ik heb de screenshots uit jouw topic verwijderd, dit omdat er verschillende telefoonnummers op staan en het is tegen de huisregels zulke privacy gevoelige informatie openbaar te delen.

Je bent absoluut niet gehackt, dit is gewoon iets wat mis is gegaan bij ons achter de schermen en wat we snel voor je in orde gaan brengen 😉
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ai, zo te zien zijn de gesprekken dubbel berekend in beide tijdzone's, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb meteen een bericht verstuurd naar mijn collega's op de financiële afdeling om dit uit te zoeken en op te lossen voor je! Zodra zij hiermee klaar zijn zul jij geïnformeerd worden per email.

Ik heb de screenshots uit jouw topic verwijderd, dit omdat er verschillende telefoonnummers op staan en het is tegen de huisregels zulke privacy gevoelige informatie openbaar te delen.

Je bent absoluut niet gehackt, dit is gewoon iets wat mis is gegaan bij ons achter de schermen en wat we snel voor je in orde gaan brengen 😉
dankjewel voor de respons :)
fijn dat ernaar gekeken wordt.
Dank voor het verwijderen van screenshots

Groet,
Hilda
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Hilda! #Benervoorjou 😃
hoi, ik heb nog geen signaal van behandeling van de factuur.
wat is de gemiddelde proceduretijd?

gr Hilda
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Hilda! Ik kan me goed voorstellen dat je dit allemaal zo snel mogelijk geregeld wil hebben. De melding die ik voor je heb doorgezet is meteen dezelfde middag nog opgepakt en staat op dit moment nog op 'in behandeling'. Hoe lang het exact gaat duren durf ik je niet te zeggen omdat ik niet in kan zien hoe druk mijn collega's zijn en wat voor onderzoek er allemaal uitgevoerd wordt om er voor te zorgen dat dit nooit meer voorkomt. Ik ga er vanuit dat het niet langer dan 2 tot 5 werkdagen duurt. Zodra ik meer weet zal ik je via hier informeren.
Hallo,

Per mail ben ik benaderd dat het bedrag verminderd is, hoewel ik nog steeds het gevoel heb dat het niet klopt. Ik heb namelijk alleen 1 belletje naar het buitenland gedaan ( 40,-)
De rest zou binnen mijn bundel moeten vallen, en ik vermoed dat dit toch gefactureerd is.

De reactie is van NoReply, zonder extra informatie. Graag zou ik de nieuwe factuur ontvangen.

Groeten,
Hilda
Reputatie 7
Badge +7
Goedemiddag hruijs, ik kan me goed voorstellen dat het schrikken is als er alsnog een flink bedrag over blijft. De financiële afdeling heeft de factuur flink onder de loep genomen en de kosten die onterecht in rekening zijn gebracht gecrediteerd, de overige kosten op jouw factuur kloppen.
Hallo,
dat snap ik, zouden jullie me alsnog de factuur op kunnen sturen?
als dat waar is zou ik dat graag willen inzien

groeten
Reputatie 7
Badge +7
De factuur met specificatie staat op jouw IkBen pagina hruijs 😉 Je kunt hier vanaf pagina 2 de specificatie van de gemaakte kosten inzien. Als je niet weet hoe de Ben factuur precies in elkaar zit kijk dan dit filmpje, daar wordt het in uitgelegd.

Reageer