Beantwoord

Factuur niet betaald (??)

  • 21 juni 2020
  • 1 reactie
  • 167 keer bekeken

Als ik kijk in mijn Ben dan zie ik dat de maand mei niet betaald is, terwijl dat wel het geval is.

En ik heb nog 0 belminuten en sms terwijl het nieuwe abbo pas deze dag 21 juni ingaat en ik een volle 100 minuten nog zou hebben?

Klopt dat wel?

icon

Beste antwoord door Merve 22 juni 2020, 14:09

Hoi @rainbowisland! Ik heb het voor je nagekeken. Je bent helemaal bij met de facturen. Daar hoef je je zeker geen zorgen over te maken. De laatste factuur staat als ‘’niet betaald’’ omdat deze nog geïncasseerd moet worden. Dit zal rond 24 juni zijn. De belminuten zijn inderdaad wel verbruikt. Je krijgt namelijk eerste van elke maand volle bundels. Je zult dus pas 1 juli weer nieuwe bundels krijgen. De bundelwijziging die je gisteren had doorgegeven zal ook pas 1 juli ingaan. Dit heeft weer te maken met de vermindering in de MB’s. Mocht je willen dat de bundelwijziging meteen ingaat, dan kunnen wij de wijziging annuleren en opnieuw indienen maar dan wel met 2000 MB of meer. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @rainbowisland! Ik heb het voor je nagekeken. Je bent helemaal bij met de facturen. Daar hoef je je zeker geen zorgen over te maken. De laatste factuur staat als ‘’niet betaald’’ omdat deze nog geïncasseerd moet worden. Dit zal rond 24 juni zijn. De belminuten zijn inderdaad wel verbruikt. Je krijgt namelijk eerste van elke maand volle bundels. Je zult dus pas 1 juli weer nieuwe bundels krijgen. De bundelwijziging die je gisteren had doorgegeven zal ook pas 1 juli ingaan. Dit heeft weer te maken met de vermindering in de MB’s. Mocht je willen dat de bundelwijziging meteen ingaat, dan kunnen wij de wijziging annuleren en opnieuw indienen maar dan wel met 2000 MB of meer. 

Reageer