Beantwoord

Factuur niet te zien na mail

• 21 July 2018
  • 8 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb gisterochtend een mail gekregen dat mijn factuur (eerste) klaar zou staan in de ik ben omgeving en ben app. In beide zie ik echter geen factuur staan. Is de mail te vroeg verstuurd of is er iets anders mis?
icon

Beste antwoord door Wietske 23 July 2018, 14:40

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Patrick, de factuur moet online staan. Zie je hem nog steeds niet? Met welke gebruikersnaam log je in op de Ik Ben pagina?
Ik log in met [Edit: inlognaam verwijderd]
Net nog geprobeerd, maar zie nog niets staan. Zie alleen bovenaan een voorbeeldfactuur. Ook nog gekeken de ben app, maar ook daar staat hij niet Ook niet na verversen.
Reputatie 5
Badge +12
We ervaren op dit moment inderdaad problemen rondom de weergaven van facturen van Ik Ben en de Ben app. Meer informatie hierover lees je in dit topic. Welke facturen zou je graag willen inzien? Alleen de laatste van de maand juni? Dan zal ik de factuur naar je toesturen per e-mail.
Ik zou inderdaad die van juni graag hebben. Dit is namelijk mijn eerste.
En zou het mogelijk zijn om mijn inlognaam uit mijn vorige bericht te verwijderen?
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb jouw vorige bericht inderdaad aangepast Patrick! Daarnaast heb ik de factuur van juni per mail naar je toegestuurd. Laat je mij weten of je deze hebt ontvangen?
Ik heb de factuur ontvangen. Hartelijk dank.
Reputatie 5
Badge +12
Top! Ik wens je een zonnige avond toe Patrick 🙂

Reageer