Beantwoord

Factuur niet zichtbaar

• 13 October 2018
  • 8 reacties
  • 168 keer bekeken

Beste ben

Ik zie bij de ben website de facturen TM augustus.
Daarna niets meer.
Ook niet in de app
icon

Beste antwoord door Wietske 15 October 2018, 10:41

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hey Dikke,

Maandag of dinsdag kan jij jouw factuur zien van September!

Fijne avond! 😉
Hey Dikke,

Maandag of dinsdag kan jij jouw factuur zien van September!

Fijne avond! ;)

Dat vind ik vreemd. Er is eerst afgeschreven van mijn rekening en daarna wordt de factuur pas inzichtelijk?

Volgens mij hoort dat andersom
@ben,

jullie hier nog een mening over toevallig?
Ik wil graag mijn facturen kunnen bekijken voordat ze worden afgeschreven.

Via de app werkt het voor geen meter want daar loopt het al maanden achter.
Op advies van jullie kijk ik op de website waar het nu ineens ook niet meer klopt.
Reputatie 5
Badge +12
@ben,

Op advies van jullie kijk ik op de website waar het nu ineens ook niet meer klopt.

Hoi Dikkedikkie, wij facturen achteraf dus wat Johrick zegt klopt inderdaad: alle facturen t/m de maand augustus staan nu online op jouw Ik Ben pagina. De factuur over de maand september is vandaag verschenen en wordt rond 23 oktober van jouw rekening afgeschreven. Je kunt dus uiteraard eerst de factuur inzien voordat deze van jouw rekening wordt afgeschreven 😉 Het klopt inderdaad dat we een weergaveprobleem hebben met de facturen op de Ben app. Meer hierover lees je hier.

@ben,

Hoi Dikkedikkie, wij facturen achteraf dus wat Johrick zegt klopt inderdaad: alle facturen t/m de maand augustus staan nu online op jouw Ik Ben pagina. De factuur over de maand september is vandaag verschenen en wordt rond 23 oktober van jouw rekening afgeschreven. Je kunt dus uiteraard eerst de factuur inzien voordat deze van jouw rekening wordt afgeschreven 😉 Het klopt inderdaad dat we een weergaveprobleem hebben met de facturen op de Ben app. Meer hierover lees je hier.

Hallo Wietske,
bednak tvoor je snelle reactie.

Je geeft aan dat de factuur de 23e wordt afgeschreven maar mijn factuur is vorige week afgeschreven. Hoe kan dat dan?
Reputatie 5
Badge +12
Hmm dat zou niet de bedoeling moeten zijn! Onze incassodatum ligt namelijk vast op de 23e, tenzij dit in een weekend of op een feestdag valt. Ik vermoed dat de incasso van de maand augustus, die in september werd afgeschreven, niet gelukt was. Dan zullen we altijd zo'n dag of 10 na de eerste incassopoging een tweede doen. Hier zou je een e-mail over gehad moeten hebben. Wil je anders dat ik met je mee kijk? Dan ontvang ik graag via het Moderate account een privébericht met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer.
Hmm dat zou niet de bedoeling moeten zijn! Onze incassodatum ligt namelijk vast op de 23e, tenzij dit in een weekend of op een feestdag valt. Ik vermoed dat de incasso van de maand augustus, die in september werd afgeschreven, niet gelukt was. Dan zullen we altijd zo'n dag of 10 na de eerste incassopoging een tweede doen. Hier zou je een e-mail over gehad moeten hebben. Wil je anders dat ik met je mee kijk? Dan ontvang ik graag via het Moderate account een privébericht met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer.

gestuurd
Reputatie 5
Badge +12
Yes, ontvangen! Ik zie inderdaad dat dit te maken heeft met wat ik eerder al aangaf. De incasso voor de factuur van augustus, gedaan in september, was namelijk niet gelukt. Vandaar dat we je per sms op 4 oktober hebben laten weten dat we 10 dagen later een nieuwe incassopoging zouden doen. De tweede incasso is uiteindelijk succesvol uitgevoerd op 11 oktober.

Reageer