Beantwoord

Factuur PDF File niet te openen

• 23 juli 2018
  • 5 reacties
  • 102 keer bekeken

Factuur PDF File niet te openen
De Nieuwe Adobe Reader gebruikt maar factuur komt niet tevoorschijn .
Wel het voorbeeld factuur
Weet U raad ?
icon

Beste antwoord door Wietske 23 juli 2018, 13:48

Hoi w.reumermann,

Het klopt inderdaad dat het downloaden van de facturen op dit moment niet altijd mogelijk is. Meer hierover lees je in dit topic. Lukt het inzien van de facturen ook niet wanneer je inlogt op de Ik Ben pagina? Dan kan ik de factuur namelijk naar je e-mail opsturen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi w.reumermann,

Het klopt inderdaad dat het downloaden van de facturen op dit moment niet altijd mogelijk is. Meer hierover lees je in dit topic. Lukt het inzien van de facturen ook niet wanneer je inlogt op de Ik Ben pagina? Dan kan ik de factuur namelijk naar je e-mail opsturen.
Hallo Wietske ,

Ook in het account kan ik de factuur pdf file niet openen . Kunt U mij via de mail deze opsturen . b.v.d. Willem Reumermann
email
[Edit: e-mailadres verwijderd]
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb een poging gewaagd om de factuur per e-mail naar je toe te sturen maar de bijlage werd niet mee verzonden. Ik heb dit daarom doorgezet naar de juiste afdeling zodat zij de factuur alsnog per e-mail naar je kunnen verzenden. De e-mails die je dus tot zover hebt ontvangen van mij met als onderwerp 'Je Ben factuur' bevatten dus geen bijlage.
😫 Hallo Wietske , het zal wel door de warmte komen . Bedankt voor de moeite Willem Reumermann
Reputatie 5
Badge +12
Hahaha laten we het daar inderdaad op houden Willem 😃 Bedankt voor je begrip!

Reageer