Beantwoord

Factuur voordat abonnement is ingegaan

• 22 juni 2018
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb zojuist ingelogd, en ik kan mijn ontvangen factuur nu inzien. Een deel van het bedrag bestaat uit aansluitkosten, dat is prima. Een ander deel bestaat echter uit abonnementsgeld vanaf 19 mei. Dat klopt niet, ik kan mijn abonnement pas vanaf vandaag gebruiken. Ik kreeg exact deze ochtend een sms'je dat ik vanaf nu via Ben kan bellen. Dus abonnementsgeld vanaf 19 mei t/m 21 juni lijkt me niet terecht... Hoe zit dit?
m.vr.gr. Grietje Commelin
icon

Beste antwoord door Jill 26 juni 2018, 09:22

Hi Grietje, ik heb de kosten voor de bundel voor je vergoed. Deze worden in mindering gebracht.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Grietje, ik heb de kosten voor de bundel voor je vergoed. Deze worden in mindering gebracht.
Beste Jill,

6 dagen geleden kreeg ik uw reactie, maar intussen is mijn factuur niet gewijzigd en het volledige bedrag afgeboekt. Wordt dit met terugwerkende kracht rechtgezet? En ook voor de komende maand?

m.vr.gr. Grietje Commelin
Reputatie 5
Badge +12
Begrijpelijk dat je hier vragen over hebt Grietje. De vergoeding is door Jill aangemaakt in juni. Dat betekent dat dit bedrag meegaat met de factuur over de maand juni, welke je deze maand ontvangt.

Reageer