Beantwoord

Factuur wel betaald maar staat op IkBen als niet betaald

  • 11 April 2018
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo, mijn factuur is wel afgeboekt van mijn rekening maar staat in de app nog op 'niet betaald'...
Komt dit vaker voor?
icon

Beste antwoord door Rox 11 April 2018, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemiddag petrajohanna5, dat moet schrikken zijn geweest! Ik vermoed dat jouw app zich niet automatisch heeft bijgewerkt waardoor jij nog een oude betaalstatus te zien krijgt. Dit los je heel gemakkelijk op door in de app jouw scherm van boven naar beneden te trekken. De app zal dan realtime de informatie voor je verversen.
Bedanktvoor je snelle respons.

Vreemd, op mn tablet staat de factuur op betaald, in de app echter,na verversen, nog op "niet betaald"...
Ik denk trouwens dat ik niet de laatste update van de app heb geïnstalleerd, zou het dat kunnen zijn?
Reputatie 7
Badge +7
Aaah dat zou heel erg goed kunnen! We hebben in de afgelopen periode 2 updates voor de Ben app vrij gegeven om wat kleine bug's op te lossen. Zou jij eens de app willen updaten om te kijken of dat dat een verschil maakt?
Yep,het klopt nu,dat was het dus, dankjewel en nog een fijne dag verder!
Reputatie 7
Badge +7
Aah helemaal super 😃 Fijn om te lezen! Jij ook een hele prettige dag gewenst en heel veel plezier met jouw Ben abonnement!