Beantwoord

Faktuur

  • 16 January 2019
  • 13 reacties
  • 306 keer bekeken

Hallo

Ik heb nog geen faktuur ontvangen!
Wanneer kan ik deze verwachten??

Alvast bedankt
Mw lentjes
icon

Beste antwoord door Romy 17 January 2019, 11:42

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb dit even voor je nagekeken. Ik zie dat er vandaag een eerste factuur gepubliceerd is. Je kunt deze openen in jouw Ik-Ben omgeving. Gaat dit lukken?
Hallo

Ik heb het faktuur ontvangen!
Maar waarom betaal ik meer ?
Ik heb geen extra kosten gemaakt!
Heb nog genoeg mb en bel/sms te goed over!
En ik zou maar 22,50 moeten betalen,,Maar nu opeens moet ik meer betalen! Hoe kan dit?

Kan ik het bedrag naar jullie overmaken?

Alvast bedankt
Reputatie 2
Badge +1
Hi Sugarmami28,

Het kan zo zijn dat je extra moet betalen door dat je kosten heb gemaakt die niet binnen je bundel vallen.

Denk aan: bellen naar service nummers; misschien ben je wel over je bundel heen gegaan?

Het kan allerlei redenen hebben, op je factuur staan de specificaties!

Fijne avond verder!
Hallo

Nee ik heb geen service nummers gebeld! Twee keer naar 06 nummer van 3/4 minuten gesprekken en dat valt in mn bundel! Dus dat klopt niet!

Op welk rekening nummer kan ik mn faktuur betalen?

Alvast bedankt
Reputatie 2
Badge +1
Hi Sugarmami28,

Ai, dan zou ik het niet weten. Een moderator zou het dan even voor jou na moeten kijken waar de extra kosten vandaan komen!

De rekening betaal je per automatische incasso, dit houd in dat het vanzelf bij je wordt afgeschreven. Je hoeft het nergens naartoe over te maken!

Alles komt goed 😉

Fijne avond verder!
Hallo

Oke dank je wel voor je tijd!!

Vriendelijke groet
Mw lentjes
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb de factuur even voor je nagekeken. Er staan geen extra kosten vermeld om de factuur. Je hebt een abonnement voor 100 min/sms, 5000 mb en 4G met een toestelkrediet. Hierdoor kom je op dit bedrag uit.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw antwoorden Johrick! 🙂
Hallo

Dank je wel voor het na kijken
Maar maandelijkste kosten was 22,50 en ik ben niet uit de bundel gegaan want heb nog veel bel minuten en mb over van deze maand! Dan moet ik gewoob 22,50 betalen? Dat staat ook in mn contract bij ben mobiel!
Reputatie 5
Badge +9
Jouw toestelcontract is inderdaad 22,50 euro. Dat is enkel het contract wat je afsloot om het toestel af te betalen. Daarnaast heb je nog jouw min/sms/mb's waar je iedere maand 11,00 euro voor betaald. Dit staat ook in je contract. Klopt dit?
Hallo

Ow oke nee dat wist ik niet!
Ik dacht alleen 22,50 per maand en als ik niet uit de bundel zou gaan niks extra hoefte te betalen! Maar is goed hoor dat ik het nu weet! Verder komen geen andere kosten bij toch? Als ik netjes in de bundel blijft niks extra gebruik?
Reputatie 5
Badge +9
Daar heb je helemaal gelijk in. 🙂
Oke dank u wel voor u tijd!

Reageer