Beantwoord

Geen dekking, geen actie

• 12 September 2018
  • 5 reacties
  • 168 keer bekeken

Hoi Ben,

Eind vorig jaar ben ik verhuisd naar een hele mooie plek. Helaas viel het bereik daar nogal tegen ; zowel binnen als buiten. Ik kan bijna niet bellen. Niet handig,
Ik heb een melding gemaakt na het bekijken van de dekkingskaart en werd begin dit jaar keurig terug gebeld door iemand van Ben. Hij gaf aan dat er op korte en langere termijn geen verbeteringen plaats gaan vinden (er stonden geen nieuwe masten in de planning) en bood aan om 40% korting te geven op de abonnementsprijs. Super, vond ik dat. Want ik was blij met Ben.
Echter.. Na twee maanden nog geen korting op de factuur. Gebeld, toezegging gedaan met excuses. Twee maanden later.. Nog niets. Nog een keer gebeld ; zelfde verhaal.

Ben... Dat is niet netjes! Het gaat me niet eens om de euros, maar meer om het principe. Doe dan geen toezeggingen. Vier keer.

Ben teleurgesteld.

Ik hoop op een goeie oplossing.
Alvast dank voor je actie hierin!

Groet,

Wessel
icon

Beste antwoord door Wietske 17 September 2018, 09:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Wessel. Ik kan me voorstellen dat je graag een oplossing wilt zien. Wanneer je netwerkproblemen ervaart is het wel fijn dat er iets aan gedaan wordt.

Ik heb jouw laatste factuur er bij gepakt om te kijken of mijn collega's misschien iets vergeten zijn. Echter zie ik de kortingen wel terug in de factuur. Je hebt naast je pakketkorting, korting gekregen op het internet, bellen/sms én op de extra sms bundel. Een totale korting van 15,00 euro.
Kan je de speicifcaties bekijken in de meest recente factuur? Dan kun je het zelf ook nakijken. 🙂
Ha Romy,

Dank voor het checken. De (pakket)korting zit volgens mij standaard al in het abonnement. Voor zover ik het terug kan zien in het factuuroverzicht krijg ik deze korting al vanaf maart 2017. En toen had ik de melding nog niet gedaan..

Groet,

Wessel
Reputatie 5
Badge +9
Ha Romy,

Dank voor het checken. De (pakket)korting zit volgens mij standaard al in het abonnement. Voor zover ik het terug kan zien in het factuuroverzicht krijg ik deze korting al vanaf maart 2017. En toen had ik de melding nog niet gedaan..

Groet,

Wessel

Daar heb je helemaal gelijk in Wessel! 🙂 Alleen heb je deze korting gekregen bovenop de pakketkorting. Heb je de specificaties inmiddels kunnen bekijken? Hierin kun je dit erg gemakkelijk bekijken. Mocht je daar niet uitkomen, dan hoor ik het natuurlijk graag.
Hoi Romy,

Even los van alle kortingen ; ik betaal al ruim anderhalf jaar €13,50 per maand (inclusief diverse kortingen). Dat staat inderdaad in de specificaties.
€13,50 is mijn vaste abonnementsprijs. Begin dit jaar heb ik gemeld dat ik thuis eigenlijk niet kan bellen. Toen is mij beloofd dat ik 40% korting op mijn abonnementsprijs (€13,50) zou krijgen. Net als de drie opvolgende keren dat ik hier met jullie over heb gesproken.
Ik vind het teleurstellend dat jullie je belofte niet nakomen en deze chat helpt er helaas ook niet bij. Jammer, want ik had jullie hoog zitten.

Inmiddels heb ik mijn abonnement opgezegd.
Ben er vandoor; om in jullie woorden te spreken.

Als jullie het netjes af willen handelen dan storten jullie het te veel betaalde abonnementsgeld terug.
Ik merk het wel.

Groet,

Wessel
Reputatie 5
Badge +12
Ik ben er nog eens helemaal ingedoken om voor je na te gaan hoe het nou precies zit en het lijkt er inderdaad op dat je helemaal gelijk hebt, Wessel! Ik zie namelijk dat we in oktober 2017 de keuze hebben gegeven om een korting toe te voegen aan het abonnement naar aanleiding van de gedane dekkingsklacht. Op 20 februari dit jaar is per e-mail aan jou bevestigd dat de korting van 5,40 euro per maand (40% op de bundels) zou worden toegevoegd aan de factuur. Dit is helaas toen niet meteen gebeurd. Ik zie dat je in juni dit jaar telefonisch contact hebt gehad naar aanleiding van de nog ontbrekende korting en dat er toen ook was toegezegd dat de korting zou worden toegevoegd. Helaas is ook toen dit nog niet gebeurd. Ik begrijp dus heel goed dat je het vertrouwen in ons wat ben verloren! Ik heb nu alles uitgezet richting onze backoffice met het verzoek om de korting alsnog (met terugwerkende kracht) te verrekenen en hierbij ook vermeld dat je ons jammer genoeg gaat verlaten. Sorry voor alle ongemak en verwarring!

Reageer