Beantwoord

Hoe kan ik betaling laten stoppen

  • 2 October 2020
  • 2 reacties
  • 354 keer bekeken

Ik heb mijn abo opgezegd op 3 augustus .mijn telefoon nr zou op 03-09 afgesloten zijn .Dat klopt.

Nu kijk ik naar mijn rekening en daar zie ik dat jullie nog steeds 11 euro afschrijven .

Ik gebruik jullie diensten niet meer en heb ook geen verplichting om nog te betalen.

 

Jullie zeggen zelf :

 

"

Hallo Jacco,

Ik heb met jou gelachen, gehuild en veel gekletst. Heel eerlijk, ik heb een leuke tijd met je gehad. Ik ben gek op je! Daarom vind ik het erg jammer dat ik niet aan jouw verwachtingen tegemoet kon komen en dat je besloten hebt om je abonnement bij mij op te zeggen. Maar je bent natuurlijk vrij om te gaan.

Einde abonnement
Je mobiele nummer +31624157497 wordt op 03-09-2020 afgesloten. Wil je je mobiele nummer behouden? Vraag dan via je nieuwe aanbieder nummerbehoud aan voor 03-09-2020.

Afkoopkosten abonnement
Je abonnement wordt op jouw verzoek vroegtijdig beëindigd. Hierdoor krijg je te maken met afkoopkosten. De afkoopkosten voor je abonnement zijn € 50.52. Deze kosten worden op je laatste factuur in rekening gebracht.


Je laatste maand bij Ben en je laatste factuur
De laatste factuur ontvang je de maand nadat je abonnement is beëindigd. Dit komt omdat ik altijd achteraf factureer.

De abonnementskosten en de hoeveelheid minuten en/of MB’s welke je ontvangt in de laatste maand van 1 t/m 03-09-2020 worden naar verhouding berekend.

Heb je je bedacht?
Neem dan voor 03-09-2020 contact op met mijn klantenservice. Ik zorg er dan voor dat je abonnement gewoon doorloopt. Zonder extra kosten, dat spreekt voor zich.

Blijf je mij wel volgen?
Ik zou het leuk vinden als je me blijft volgen op Facebook, Twitter, Instagram, YouTube of af en toe een kijkje neemt op mijn Forum. Dan houden we toch nog een beetje contact.

Bedankt dat je klant bij me was. Ik hoop je snel weer terug te zien, want ik ga je missen!

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Jolijn 5 October 2020, 10:00

Bekijk origineel

2 reacties

Dit flut bedrijf zijn dieven en oplichters

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Jacco123!

Ik zorg er graag voor dat je een beter gevoel over houdt aan je ervaring met ons! Ik kan me voorstellen dat je vragen hebt over de factuur die je hebt ontvangen. Maak je geen zorgen: je abonnement is bij ons opgezegd!

In jouw e-mail wordt er aangegeven dat jouw abonnement op 3 september stopt. Dat betekent dat je tot deze datum bundelkosten zal zien. Je hebt vorige maand de factuur met de maandkosten over de maand augustus ontvangen, waarin je abonnement dus nog de hele maand actief was. Deze heb je in september ontvangen, omdat wij altijd achteraf factureren.

Dat betekent dus ook dat je in oktober je eindfactuur zal ontvangen met de laatste bundelkosten uit september. De maandkosten op deze factuur zullen heel laag zijn, maar ik zie in de bevestiging die je hebt gestuurd dat je jouw abonnement vroegtijdig hebt opgezegd. Dat betekent dat je op deze eindfactuur ook de afkoopkosten van je abonnement zal vinden.

Hopelijk heb ik je zo meer informatie kunnen geven over onze facturatie en meer duidelijkheid. Deze maand krijgt je dus jouw laatste factuur van ons! Als je nog meer informatie nodig hebt of andere vragen hebt over jouw abonnement sta ik voor je klaar.

Reageer