Hoe ontstaan kosten buiten mijn bundel?

• 26 February 2018
  • 9 reacties
  • 415 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 5 reacties
Zit ineens 15euro buiten mijn bundel terwijl ik nog genoeg MBs heb. Hoe kan dat?

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Anja, oei! Dat is even schrikken. Ik snap goed dat je zou willen weten waar deze extra kosten door komen! Ik wil dan ook graag voor je op onderzoek gaan. Zou je de laatste twee cijfers van het mobiele nummer waar het om gaat door kunnen nemen? Dan pak ik de juiste gegevens erbij.
Hoi de laatste 2 cijfers zijn 62
Mvg a tros.
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de informatie, Anja. In het systeem zie ik inderdaad kosten buiten de bundel staan. Klopt het ook dat je momenteel in Spanje bent, of was? In het systeem kan ik zien dat de kosten zijn gemaakt door het bellen, of sms'en buiten je bundel namelijk. Zou je kunnen aangeven of je momenteel nog in het buitenland bent, of inmiddel weer terug bent in Nederland?
Hoi ja zitten nu nog op lanzarote,maar heb nog helemaal niet gebeld of smsjes verstuurd.
Snap er niks van zit alleen op fb en open mijn email af en toe en appen.
Hoor wel hoe het komt.
Groetjes Anja.
Reputatie 6
Badge +8
Dat maakt het een stuk lastiger om te kunnen achterhalen waar de kosten door zijn ontstaan. Ik het systeem zie ik dat in de maand februari er een aantal minuten van de bel/sms bundel zijn verbruikt. Of de minuten in het buitenland zijn verbruikt, is voor mij op dit moment niet zichtbaar. Ook omdat je zelf aangeeft niet gebeld of ge-sms't te hebben, zullen wij beide de factuur moeten afwachten om te zien wat er precies aan de hand is. Op de specificatie van de factuur is precies te zien hoe het komt dat deze kosten zijn ontstaan. De factuur ontvang je midden/eind maart. Trek dan gerust nog even aan de bel als je meer informatie wil krijgen over de factuur. Dan nemen wij de factuur samen door.
Goedemorgen,
Ik snap er niks meer van mijn dochters hebben ook een abbo bij jullie en bellen hier ook vandaan naar nederland.
Dat zit toch in mijn bundel en anders krijg je toch een waarschuwing.
Ik durf bijna niet meer op mijn telefoon hierdoor want ik vind de kosten nu wel hoog genoeg.

Mvg anja
Hoi
Nou zag ik dat nummers die beginnen met 018 ook buiten de bundel zitten. En daar heb ik mee gebeld,zou dat het kunnen wezen?
Mvg anja
Reputatie 6
Badge +8
Dat zou zeker het geval kunnen zijn, Anja! Omdat je eerder aangaf niet gebeld of gesms't te hebben, is het lastig uitzoeken hoe die kosten zijn ontstaan. Als je deze maand contact hebt gehad met een 018 nummer, dan kunnen hier inderdaad kosten voor in rekening gebracht zijn terwijl dit niet de bedoeling is. De onterechte kosten zullen uiteraard in mindering worden gebracht op de factuur. Klik hier voor meer informatie over de kosten.
Hoi
Ik wacht het maar af dan.
Gr Anja.

Reageer