Beantwoord

Ik heb betaald maar krijg toch een betaalherinnering

• 14 April 2018
  • 8 reacties
  • 101 keer bekeken

Beste medewerker bij ben..
ik krijg email van jullie dat ik niet betaald hebt en dreigen jullie met afsluiten en incassokosten.
Terwijl jullie op 29 maart hebben kunnen afschrijven.
Zie bijlagen!
icon

Beste antwoord door Rox 16 April 2018, 07:59

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ai, het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij dubbel betaald Justin! Ik heb de screenshot uit je topic verwijderd omdat het in strijd is met onze huisregels om deze openbaar op de community te delen. De handmatige betaling die jij op 29-03 hebt gedaan is niet bij ons binnengekomen, of in ieder geval niet gekoppeld aan jouw abonnement. De laatste handmatige betaling in jouw klantkaart is van 25-01-2018. Je kunt in dit geval het beste de screenshot van de betaling samen met jouw gegevens en een korte uitleg sturen naar zoekgeraaktebetaling@ben.nl op die manier kan de financiële afdeling dit verder voor je uitzoeken en oplossen.
Ik heb mail met screenshots naar zoekgeraaktebetaling@ben.nl gestuurd.

Ik hoop spoedig een reactie terug te ontvangen.

mvg Justin Dijkhuizen
Reputatie 7
Badge +7
Helemaal super Justin! Mijn collega's op de financiële afdeling gaan hiermee voor je aan de slag. Zodra zij hiermee klaar zijn zullen zij jou hierover via de email terugkoppelen 🙂
Dankjewel Rox

fijne werkdag verder.

mvg Justin
goedemiddag Rox,

kan mijn account aub zo spoedig worden gecorrigeerd?

ik krijg nog steeds met in app dat hij onbetaald is gebleven.

ik wacht verder jullie reactie af.

mvg Justin Dijkhuizen
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Stijn! Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je dit allemaal zo snel mogelijk opgelost wil hebben, de hele situatie is behoorlijk balen. Wij kunnen hier via de klantenservice niks in voor je betekenen omdat dit helemaal via de financiële afdeling verloopt.

Ik zie dat de betaling gister ochtend ochtend om kwart over 9 is verwerkt en alle oude factuur nu netjes op betaald staan, wellicht dat de facturen op IkBen niet automatisch hebben ververst. Als jij nu opnieuw inlogt zou het moeten kloppen!
beste medewerker, ik zie nog steeds in mijn Ben. Dat hij niet betaald is.

Ik vind het erg vervelend om dat te zien in mijn Ben!!

kan dit worden aangepast?

Ik wacht verder jullie reactie af.

mvg Justin

Reputatie 5
Badge +12
beste medewerker, ik zie nog steeds in mijn Ben. Dat hij niet betaald is.

Ik vind het erg vervelend om dat te zien in mijn Ben!!

kan dit worden aangepast?

Ik wacht verder jullie reactie af.

mvg Justin

Ik begrijp dat je hier vragen over hebt Justin. Ik heb zojuist jouw betaaloverzicht bijgewerkt. Het kan even duren voordat de Ben app ook bijgewerkt is. Je kunt deze wel handmatig verversen door met je vinger van boven naar beneden over het scherm te vegen. Ook kan je de facturen bekijken via je Ik Ben pagina.

Reageer