Beantwoord

Ondanks dat mobile gegevens uit stond toch een rekening gekregen voor verbruik van data.

  • 19 January 2020
  • 1 reactie
  • 410 keer bekeken

Wij zijn 50 dagen naar Australië geweest . Van beide toestellen stond mobile gegevens uit en toch zijn er kosten berekend . Er staat op de rekening een aantal keer verbruik van 0 mb. ( NUL ). 
Wij hebben zelfs de moeite genomen om vanuit Australië contact op te nemen met BEN , en daar werd gezegd dat dit niet uit te leggen was, maar dat de bedragen gecompenseerd zouden worden. Wij ( mijn vrouw en ik ) hebben namelijk 2 abonnementen bij BEN. Eenmaal terug in Nederland bleven de bedragen gewoon op de factuur open staan. Nogmaals gebeld en weer hetzelfde verhaal , dat het wel bekend is maar moeilijk uit te leggen is aan de klant , EN nogmaals verteld dat de bedragen gecompenseerd worden.
Ook nu in december weer een ( kleine) rekening
Het zijn geen groten bedragen , maar het feit dat er afspraken zijn gemaakt over compensatie van niet gemaakte kosten , en dat deze afspraken NIET nagekomen worden irriteren ons .
Graag zien wij alsnog de bedragen , hoe klein dan ook, gecompenseerd worden zoals afgesproken. 
Het gaat om de maanden november en december van de rekening van mijn vrouw en van mijzelf.
Beide hebben we facturen met diverse malen 0.0 mb. gebruikt , dataverkeer stond uit bij beide.

icon

Beste antwoord door Romy 21 January 2020, 12:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Steven, bedankt voor je bericht. Ik heb de kosten voor je vergoed! Dit is natuurlijk niet handig. Kan jouw vrouw zelf contact met me opnemen (i.v.m privacy)? Dan kan ik even met haar meekijken.

Reageer