Beantwoord

Onterechte toestelkosten

  • 24 April 2021
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Beste Ben,

Ik heb eind 2019 bij een Black Friday sale een S10e bij jullie gekocht. 
Er ging toen iets mis bij jullie, waardoor er teveel S10’s werden verkocht, meer dan jullie toen hadden.
Na wat gedoe kon ik er uiteindelijk toch 1 bemachtigen. Wel moesten mijn toestelkosten om de 1 of andere reden met 4 euro omhoog per maand, maar dit werd dan op mijn factuur ook als korting gezet, zodat ik nog steeds mijn oorspronkelijke €2 toestelkosten per maand kon betalen.

In juli van dat jaar heb ik geprobeerd mijn abonnement te verhogen, alleen merkte ik op dat hierdoor mijn toestelkostenkorting werd weggehaald. Na contact te hebben gehad met 1 van jullie, werd er tegen mij gezegd dat ze de toestelkostenkorting er weer bij op zouden zetten, aangezien dit probleem jullie fout was. 1 maand ging dit goed, maar toen werd de toestelkostenkorting weer opgeheven.

Op dat moment heb ik contact op genomen, en werd mij vermeld dat ze dit met “de hoogste prioriteit” zouden oplossen. dit is uiteindelijk in een loop gekomen, en daar zit ik nu nog steeds in.

Ik krijg op dit moment een melding dat jullie op de 26e een factuur met weer €4 teveel willen afschrijven van mijn rekening. 


Ik deel jullie bij deze mee dat ik dit incasso weiger. Jullie zijn mij op dit moment nog €16 verschuldigd, deze kosten zijn van het aantal keer dat ik teveel heb betaald. Deze wil ik ook terugzien voordat ik überhaupt een nieuwe rekening accepteer. Ook wil ik dat jullie voorgoed dit probleem oplossen.

Ik dien bij deze ook een klacht in, want ik vind deze lakse manier van het aanpakken van problemen zeer slecht.

 

Ik hoop spoedig op een antwoord,

Joël Soepenberg 

icon

Beste antwoord door Merve 7 May 2021, 11:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Joël! Wat vervelend dat er één en ander mis is gegaan met de betalingen. Ik kan me voorstellen dat je hierdoor een klacht wilt indienen. Via de community kunnen wij dit helaas niet als klacht oppakken omdat de community niet hiervoor is bedoeld. Ik wil je uiteraard wel verder helpen.

Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? Dan pak ik je gegevens erbij.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik heb dit meteen doorgezet naar de afdeling. Zij zullen het allemaal voor je oplossen. Je krijgt vandaag ook nog een mail van mijn collega. Ik hoop je hiermee geholpen te hebben. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag. Voor nu wens ik je een mooie dag.

Reageer