Beantwoord

over bundel heen

  • 20 March 2020
  • 4 reacties
  • 485 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 1 reactie

Allereerst ik stel  hier en vraag en zie hem vervolgens niet terug??/

 

Stel hem dus wederom.

ik heb onbeperkt bellen en 3000 mb. Mijn mb's zijn niet op en toch zit ik 7 euro over mijn abonnement.

Daarbij stond mijn mb vorige week op amper verbruik zoals ik zoals jullie zien eigenlijk altijd heb. 

Nu staat hij in 1x op bijna 3000mb verbruik. DIt kan onmogelijk daar ik mijn gsm amper gebruik en dan ook nog vnl binnenshuis.

 

Dan wil ik kosten terug zien van gebruik dit zie ik nergens en word aangegeven dat dit pas op volgende belstatus te zien is.

Wat dat betreft werken: jullie zijn niet erg transparant daar dit bij mijn vorige providers wel inzichtelijk was. Waarom bij jullie niet??

 

 

icon

Beste antwoord door Romy 26 March 2020, 11:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hoi Von. Goed dat je contact opneemt. Over een eerdere vraag zie ik niks terug, misschien dat jouw topic niet geheel geplaatst was! Over de kosten buiten de bundel kijk ik graag even met je mee. Kun je me hiervoor jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen in een privé bericht?

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor jouw gegevens. Ik zie hier dat je buiten de bundel kosten hebt gemaakt door naar het buitenlandse nummer wat eindigt op 050 te bellen. Bellen naar het buitenland valt niet binnen de bundel, hierom wordt dit extra gerekend. Deze kosten kun je ook terug zien in jouw Ik-Ben omgeving. Ik heb het volledige nummer niet vrijgegeven in verband met de privacy. Ik zal dit in een privé bericht nog naar je toesturen.

Dankjewel voor het checken, echter heb ik nog geen antwoord waarom mijn mb in een keer royaal stijgt ik gebruik mijn gsm bijna alleen met wifi en gebruik hem sowiseo amper.

Kan onmogelijk wat het verbruik aangeeft.

En mag ik ook weten waarom buitenlandse nummers er niet bij ingegrepen zijn, dacht dat dit vorig jaar allemaal landelijk veranderd was

Gr. Yvonne

 

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan. Sorry dat ik deze vraag ben vergeten te behandelen! Goed dat je er nog even op terug komt. Ik zie geen stijging in jouw MB verbruik. Je hebt een bundel van 3.000 MB waarvan 142 MB is verbruikt in de maand maart. Ik denk dat je de grafiek verkeerd om hebt geïnterpreteerd! Je hebt dus nog 2.858 MB over en niet vebruikt :blush:

Om op jouw laatste vraag terug te komen, daar heb je gelijk in. Er is een afschaffing van roaming kosten gekomen. Dit betekent dat providers geen kosten meer mogen rekenen voor het gebruik van jouw simkaart in het buitenland (EU). Echter valt het gebruik van de simkaart binnen Nederland naar het buitenland hier niet onder. Roamen doe je enkel wanneer je zelf de grens over gaat. Dus mocht je vanuit Nederland naar het buitenland willen bellen/sms’en zal dit altijd kosten met zich mee brengen.

 

Sorry voor de onduidelijkheid. Ik hoop hiermee jouw vragen te hebben beantwoordt. Mocht je nog met vraagtekens zitten, reageer gerust! :kissing_closed_eyes:

Reageer