Beantwoord

Telefoon overnemen ivm BKR registratie

  • 27 August 2018
  • 3 reacties
  • 649 keer bekeken

Klantnummer [Edit: klantnummer verwijderd], gsm 06[Edit: telefoonnummer verwijderd] zal graag ivm hypotheek nieuwe woning zijn toestel in 1x en per direct willen afbetalen. Deze is in juni afgesloten. Ik ontvang graag het rekeningnummer en het bedrag met kenmerk. Daarnaast ontvang ik graag een bevestiging dat de registratie on Tiel is afgemeld. Mijn mailadres is. [Edit: e-mailadres verwijderd]
Alvast bedankt, Geert
icon

Beste antwoord door Wietske 28 August 2018, 10:40

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag

Graag ontvang ik van u een nota om zo mijn telefoon in 1 x af te betalen ivm bkr registratie .

Deze wil ik er zsm af hebben ivm aanvragen van een hypotheek

Mijn tel nr is [Verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!] .

Ik lees hierboven dat het 5 werkdagen duurt voordat ik het kan regelen en dan nog eens 10 werkdagen voordat de bkr registratie er af is . Dat is wel erg langzaam toch ?

ik hoor graag zsm van u of u nog extra gegevens nodig heeft

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Dennis! Je krijg van mij een e-mail met instructies over de vroegtijdige aflossing van het toestelkrediet. Nadat het betaalbewijs en de betaling zijn ontvangen zal je binnen 5 werkdagen een bevestiging ontvangen van de betaling, de afbetaling van het toestelkrediet en dat de lening zal worden afgemeld bij BKR. 

 

Het kan inderdaad even duren tot dat je daadwerkelijk wordt afgemeld door BKR. In het algemeen accepteren kredietverstrekkers de afmeldingsbrief die Ben na betaling naar jou toestuurt als voldoende bewijs dat de klant daadwerkelijk wordt afgemeld. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag. 

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Geert, ik zie dat je inmiddels gisteren al telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een verzoek is ingediend om het toestelkrediet in één keer af te lossen. Je zal binnen vijf werkdagen een e-mail ontvangen met het te betalen bedrag en de betaalgegevens. Nadat het betaalbewijs en de betaling zijn verstuurd, ontvang je binnen 10 werkdagen een bevestiging van de betaling, de afbetaling van het toestelkrediet en dat de lening zal worden afgemeld bij BKR.

Reageer