Beantwoord

Toegezegde compensatie niet verrekend

  • 13 September 2021
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

 

Op 25 mei 2021 is in CASE:2943397 de volgende toezegging gedaan. Helaas zijn de bedragen nog niet gecompenseerd.

----------------------------------------------
Via contactformulier 25-5-2021

Hallo Peter,Je hebt onlangs contact opgenomen met mijn klantenservice. Ik vind het vervelend dat je onbewust hoge sms-kosten hebt gemaakt. Ik heb dit voor je nagekeken, en het blijkt dat jouw sms-berichten door een fout op het netwerk meerdere keren zijn verstuurd. Het spijt me dat de kosten hierdoor zijn opgelopen.De te veel in rekening gebrachte kosten zal ik verrekenen met je volgende factuur welke in de maand juni verschijnt. Indien het te compenseren bedrag hoger is dan de kosten op je volgende factuur, dan zal er een negatief factuurbedrag ontstaan. De verrekening vind je niet terug op deze factuur. Echter zal ik het factuurbedrag niet incasseren.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

icon

Beste antwoord door Jolijn 13 September 2021, 14:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @pwouda!

Ik heb met jouw casenummer gekeken naar de e-mail, en ik zie inderdaad dat er iets niet goed zichtbaar is over de vergoeding die je had moeten krijgen. Ik heb een nieuw verzoek gestuurd intern hierover, zodra ik meer weet krijg je via de e-mail een bericht hierover! Sorry voor het ongemak.

Reageer