Beantwoord

toestelkrediet aflossen

  • 28 January 2020
  • 16 reacties
  • 826 keer bekeken

Hi, 

Ik moet telefoon krediet aflossen ivm hypotheek aanvraag. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Romy 31 January 2020, 10:45

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Patrycja! Ik kan dit voor je in orde maken. Jouw toestelkrediet is momenteel 237,96 euro. Als je hiermee akkoord gaat zal ik het voor je in orde maken.

Hi Romy,

Het is nu alles geregeld door jou collega gisteren avond! 

Maar dank je voor reactie:)

 

Gr

 

Ik heb al betaald maar wachte op je bevestiging email :)

Reputatie 5
Badge +9

Ah, fijn om te horen! Ik zie hier dat de bevestiging inmiddels naar je verzonden is. Ik wens je een fijn weekend toe!

Hallo Ben "superstars", ik wil ook graag mijn toestelkrediet aflossen, kunnen jullie mij daar mee helpen aub?

Groetjes...

Reputatie 5
Badge +9

Hi Hanselot! Ik ga even met je meekijken, ik zie hier dat het om het restbedrag van 261,60 euro gaat. Dit bedrag bestaat uit jouw toestelkrediet van 229,25 euro en 32,35 euro van de volgende factuur welke in één keer geïncasseerd zullen worden. Ga je hiermee akkoord? Dan zal ik het voor je gaan aanvragen!

Hi Hanselot! Ik ga even met je meekijken, ik zie hier dat het om het restbedrag van 261,60 euro gaat. Dit bedrag bestaat uit jouw toestelkrediet van 229,25 euro en 32,35 euro van de volgende factuur welke in één keer geïncasseerd zullen worden. Ga je hiermee akkoord? Dan zal ik het voor je gaan aanvragen!

Hoi Romy,bedankt voor de snelle reactie. I Ik ga ermee akkoord! Wanneer gaat dat ongeveer gebeuren? 

Gr, Hanselot..

Reputatie 5
Badge +9

Hi Hanselot! Ik heb het meteen voor je in orde gemaakt en je een e-mail verzonden met verdere instructies. Na de betaling zullen wij dit binnen 5 werkdagen melden bij het BKR. De verwerking van het BKR kan wel tot drie maanden duren, maar ik heb vernomen dat je via hen wel een bewijs kunt opvragen zodat je hier niet op hoeft te wachten.

Hoi Romy, bedankt dat je het zo snel allemaal regelt, ik heb het net overgemaakt

Toppie 

Groetjes Hanselot

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan! Top! Heb je het betaalbewijs ook verzonden? Dan wordt het zo snel mogelijk verwerkt :blush:

Ja, die heb ik direct na de betaling gemaild.

Nogmaals bedankt. 👍

Reputatie 5
Badge +6

Graag gedaan namens mijn collega Romy! Ik wens je alvast een fijn weekend toe:blush:

Hallo Merve of Romy, zouden jullie misschien bij jullie collega willen vragen of zij zsm het willen afmelden bij het BKR?

Ik moet voor volgende week vrijdag de hypotheek rond hebben anders gaat de verkopende party verder met andere kopers, en dat zou heel jammer zijn ( understatement ).

Gr, Hanselot.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Hanselot! Ja, dat snap ik heel goed. Ik heb het nog even nagevraagd, het wordt maximaal woensdag verwerkt vanuit onze kant.

Hallo Romy, ik heb inmiddels een bevestiging van Ben ontvangen omtrent de beëindiging en afmelding.

Gr, Hanselot.

Reputatie 5
Badge +6

Top! Succes met de hypotheek aanvraag. Ik wens je een prettige dag toe.

Reageer