Beantwoord

Waarom is mijn topic gesloten.

• 24 March 2018
  • 9 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik heb tot op heden geen antwoord gehad op mijn vraag. Eea wordt al een week uitgezocht. Waarom wordt de topic dan gesloten?

Ik wil een klacht indienen omdat mijn verzoeken niet serieus worden opgepakt. Daarnaast ben ik nog sreeds van mening dat jullie over mn vorige contract twee of drie maanden ten onrechte toestekosten in rekening hebben gebracht.

Ik ga heb uitbesteden aan de belbus.
icon

Beste antwoord door Johrick 24 March 2018, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

9 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Ik heb tot op heden geen antwoord gehad op mijn vraag. Eea wordt al een week uitgezocht. Waarom wordt de topic dan gesloten?

Ik wil een klacht indienen omdat mijn verzoeken niet serieus worden opgepakt. Daarnaast ben ik nog sreeds van mening dat jullie over mn vorige contract twee of drie maanden ten onrechte toestekosten in rekening hebben gebracht.

Ik ga heb uitbesteden aan de belbus.

Ik begrijp dat het om nog 8 euro gaat. Ikzelf zou denken dat is beter dan die 200 euro.

Maak je niet druk, en geniet van je weekend!

Groet Richard.
Ik maak me helemaal niet druk. Gaat om het principe. Als ik 8 euro niet betaal,wordt er gedreigd met incassomaatregelen.

Het moet gewoon goed zijn. Punt uit.
Reputatie 6
Badge +3
Ik maak me helemaal niet druk. Gaat om het principe. Als ik 8 euro niet betaal,wordt er gedreigd met incassomaatregelen.

Het moet gewoon goed zijn. Punt uit.

Ik snap je punt.
Maar zelf zou ik al blij zijn als het van 200 naar 8 ging. Maar snap ook dat je die kosten van 8 naar 0 wilt als het onterecht is. Ik zeg altijd maar zo waar computers werken worden fouten gemaakt.

Groet Richard
Als me iets kon worden verweten dan zou ik zeker blij zijn als het van 200 eur naar 8 eur ging, maar ik weiger ook maar een cent te betalen als de fout bij Ben ligt. Dan moet je het gewoon goed oplossen en je klant op geen enkele wijze de dupe laten worden.

Ing bank heeft al dubbele pinbetalaling netjes en direct teruggestort. Stel dat ze per klant 8 euro had achtergehouden. Was je dan ook blij geweest? Dus ik denk niet dat je het begrijpt.
Reputatie 6
Badge +3
Als me iets kon worden verweten dan zou ik zeker blij zijn als het van 200 eur naar 8 eur ging, maar ik weiger ook maar een cent te betalen als de fout bij Ben ligt. Dan moet je het gewoon goed oplossen en je klant op geen enkele wijze de dupe laten worden.

Ing bank heeft al dubbele pinbetalaling netjes en direct teruggestort. Stel dat ze per klant 8 euro had achtergehouden. Was je dan ook blij geweest? Dus ik denk niet dat je het begrijpt.

Tuurlijk begrijp ik je, en deel je mening. Let maar op uiteindelijk komt het goed, daar BEN ik van overtuigd.

Groet Richard.
Reputatie 5
Badge +1
Hi Djesh71,

Ik begrijp je frustratie! En ik zie ook dat Rox je heeft verteld dat je het best contact op kan nemen met Ben via een andere manier dan het forum.

Ik raad je dan ook aan om dat te doen, zodat Ben je naar alle tevredeneheid kan helpen!

Zoals Richard al zegt, het gaat goed komen!

Ik wens je nog een fijn weekend toe! 🆒
Reputatie 6
Badge +3
Hi Djesh71,

Ik begrijp je frustratie! En ik zie ook dat Rox je heeft verteld dat je het best contact op kan nemen met Ben via een andere manier dan het forum.

Ik raad je dan ook aan om dat te doen, zodat Ben je naar alle tevredeneheid kan helpen!

Zoals Richard al zegt, het gaat goed komen!

Ik wens je nog een fijn weekend toe! 🆒

Uiteindelijk komt het altijd goed!
Ben:
Hallo, ik heb je factuur niet kunnen incasseren. Hier heb ik je per e-mail over ge??nformeerd. Betaal z.s.m. het openstaande bedrag EUR 30,05 om extra kosten te voorkomen. Klopt je e-mailadres en/of je rekeningnummer niet meer, neem dan contact op met mijn klantenservice via 0900 ?¿ 040 1405. De groeten van Ben

Kijk dat bedoel ik. Al twee weken bezig om mijn factuur te corrigeren, maar wel heel snel met dreigende taal van nog meer kosten.

Nogmaals ik heb geen 0800 gebeld tegen hoog tarief!!!!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Djesh, ik zie dat jij inmiddels door de collega's van de financiële afdeling bent geïnformeerd over de buiten de bundel kosten op de factuur. Ik wil je dan ook adviseren de openstaande factuur te betalen om extra kosten te voorkomen. Omdat de melding die ik voor jou heb doorgezet is beantwoord en is afgehandeld is er verder via het forum niks meer wat ik voor jou kan betekenen in deze kwestie en zal daarom dit topic sluiten.