TV: Netflix/Videoland

• 6 september 2017
  • 47 reacties
  • 2599 keer bekeken

Toon eerste bericht

47 reacties

Reputatie 2
Hi Joost, leuk topic! Fargo is mijn favoriet! Ik hoop dat er nog een 4e seizoen komt 🙂 Narcos heb ik gisteren afgekeken. En ik ben aan Peaky Blinders begonnen, maar ik kom er nog niet helemaal in. En wat ook leuk is, morgen ga ik naar IT!! 🙂 Ben heel benieuwd!
Reputatie 3
Badge +1
Hi all,

Ik volg veel series (enkele favorieten zijn Gotham, The walking Dead, X-Files en Mr. Robot) maar ben nu bezig met The Mist en het nieuwste seizoen van Narcos. Laatst, naast Netflix, ook een Amazon Prime abonnement genomen (kan ook via Playstation 4) waar het aanbod dan weer flink verschilt van Netflix.

Videoland heb ik nooit geprobeerd. Zijn de films die daar te vinden zijn een beetje actueel? Valt op Netflix en Amazon Prime over het algemeen wel wat tegen namelijk.
Op Videoland kijk ik trouwens graag naar Kees & Co, blijft mijn favoriete Nederlandse serie ooit! Wie kent 'm nog?
Hi Joost, leuk topic! Fargo is mijn favoriet! Ik hoop dat er nog een 4e seizoen komt 🙂 Narcos heb ik gisteren afgekeken. En ik ben aan Peaky Blinders begonnen, maar ik kom er nog niet helemaal in. En wat ook leuk is, morgen ga ik naar IT!! 🙂 Ben heel benieuwd!
Hoi Bifi, ik heb gisteren de trailer gezien en die was al behoorlijk eng! Wil je laten weten als je bent geweest? Hoor graag of ie echt zo eng is!
Hi all,

Ik volg veel series (enkele favorieten zijn Gotham, The walking Dead, X-Files en Mr. Robot) maar ben nu bezig met The Mist en het nieuwste seizoen van Narcos. Laatst, naast Netflix, ook een Amazon Prime abonnement genomen (kan ook via Playstation 4) waar het aanbod dan weer flink verschilt van Netflix.

Videoland heb ik nooit geprobeerd. Zijn de films die daar te vinden zijn een beetje actueel? Valt op Netflix en Amazon Prime over het algemeen wel wat tegen namelijk.

The walking dead is ook een van mijn favoriten. Ik kijk hem wel via Fox omdat het altijd heel erg lang duurt voordat The walking dead op Netflix komt. Ik kan niet wachten tot het oktober is en het nieuwe seizoen gaat beginnen :$

Groetjes, Jill
Reputatie 2
Badge

Hoi BiFi,

Wat een leuke naam, ik moet meteen aan een worstje denken 😃. Waarom kijkt er niemand naar leuke Nederlandse films of series 😉? Ik denk dat wij een beetje van dezelfde leeftijd zijn, alhoewel je wel een stuk jonger lijkt dan mij 🆒.

Even alle films en series op een BiFi (lijkt op een stokje), ik zal mezelf eens gaan verdiepen in de series waar jullie naar kijken.

Groetjes, Joost
Reputatie 7
Badge +7
Op Videoland kijk ik trouwens graag naar Kees & Co, blijft mijn favoriete Nederlandse serie ooit! Wie kent 'm nog?

Het is allemaal de schuld van paars!

Het is allemaal de schuld van paars!

Juist! "Niet met de deur slaaaaaan!" *pats*
Reputatie 2
Hoi Bifi, ik heb gisteren de trailer gezien en die was al behoorlijk eng! Wil je laten weten als je bent geweest? Hoor graag of ie echt zo eng is!

Hi Jaquelinetty, IT was heel erg leuk! Verrassend grappig, maar niet super eng 🙂
Reputatie 2

Hoi BiFi,

Wat een leuke naam, ik moet meteen aan een worstje denken 😃. Waarom kijkt er niemand naar leuke Nederlandse films of series 😉? Ik denk dat wij een beetje van dezelfde leeftijd zijn, alhoewel je wel een stuk jonger lijkt dan mij 🆒.

Even alle films en series op een BiFi (lijkt op een stokje), ik zal mezelf eens gaan verdiepen in de series waar jullie naar kijken.

Groetjes, Joost

Hi Joost, dank je! Haha ik ben 26 😛 Ik kijk geen Nederlands series, echt alleen Netflix. Maar dat komt omdat ik nog een TV moet kopen 😉 Heb dit weekend ook the confession tapes gekeken, een documentaire serie van Netflix. Was best leuk :)

Groetjes, Bianca
Reputatie 5
Badge +2
Leuk topic hoor!
Britse series zijn altijd goed vind ik. The Fall, heerlijk om naar te kijken en het nieuwe seizoen is uit. The Bridge wil ik nog gaan kijken, ik hoor om mij heen allemaal goede verhalen. Verder vind ik Suits leuk, het nieuwe seizoen staat ook op mijn lijstje (de rest al gezien namelijk).

En iets wat leuk maar ook interessant is, dat is de serie Lie to me. Deze gaat over de gezichtsuitdrukkingen die van alles verraadden. Give it a try!
Reputatie 7
Badge +7
Ik ben gister begonnen aan Narcos en wat een súpervette serie is dat zeg! Ik durfde er niet zo goed aan te beginnen want ik dacht dat het niks voor mij was, maar ik ben echt helemaal om. Wat ik wel jammer vind is dat het grotendeels spaans is dus ik moet wel constant naar het scherm blijven kijken voor de ondertiteling. Normaal gesproken zit in tijdens het kijken van een serie nog duizend andere dingen te doen, dat gaat bij Narcos (helaas) niet.
Reputatie 7
Badge +7
Leuk topic hoor!
Britse series zijn altijd goed vind ik. The Fall, heerlijk om naar te kijken en het nieuwe seizoen is uit. The Bridge wil ik nog gaan kijken, ik hoor om mij heen allemaal goede verhalen. Verder vind ik Suits leuk, het nieuwe seizoen staat ook op mijn lijstje (de rest al gezien namelijk).

En iets wat leuk maar ook interessant is, dat is de serie Lie to me. Deze gaat over de gezichtsuitdrukkingen die van alles verraadden. Give it a try!

Oh Lie to me was echt een van mijn favoriete series! Echt heeeerlijk! Ik ben ook zo intens blij dat hij op Netflix staat!
Reputatie 6
Badge +8
Ik ben gister begonnen aan Narcos en wat een súpervette serie is dat zeg! Ik durfde er niet zo goed aan te beginnen want ik dacht dat het niks voor mij was, maar ik ben echt helemaal om. Wat ik wel jammer vind is dat het grotendeels spaans is dus ik moet wel constant naar het scherm blijven kijken voor de ondertiteling. Normaal gesproken zit in tijdens het kijken van een serie nog duizend andere dingen te doen, dat gaat bij Narcos (helaas) niet.

Ahh, ik ben ook niet meer voor de TV weg te slaan! Vorige week begonnen aan Narcos seizoen 3.. Binnen twee dagen het nieuwe seizoen uitgekeken. Poeh, wat een serie! Ben bij welk seizoen/aflevering ben jij inmiddels gekomen?
Reputatie 7
Badge +7
Ik hang nog op aflevering 2 van seizoen 3. De eerste 2 seizoenen had ik er zo door heen, echt zó supervet. Maar ik heb even tijd nodig aan om seizoen 3 te wennen omdat het even anders is. Van het weekend ga ik seizoen 3 bingen!
Reputatie 2
ha Joost. Netflix en binge watching, heerlijk bijna net zo verslavend als spannende boeken. Er zijn heel goede Nederlandse series oa Vrouwenvleugel en 't zonnetje in huis. Kees &Co. Ik ga voor de creepu, spannende series. Homeland, Shooter, en nog veel meer, Engelse series ook. Voor mij omdat ik in Italië heb gewoond en gewerkt ( in Rome) was de serie die zich in Rome afspeelde fantastisch. Kan me voorstellen dat met alleen de ondertiteling er een hoop verloren gaat. Maar dat is ook in Engelstalige series zo. Vergat nog The Unit te noemen. Sense8 ook. Heerlijk om zonder onderbreking te kijken en niet te moeten wachten op een volgende aflevring. Een boek wil ik ook aan stuk door uitlezen.
Reputatie 6
Badge +8
Ahhhh! Binnen één dag heb ik het nieuwe seizoen van Stranger Things 2 gekeken. Wat een super toffe en goede serie 😃 Wie kijkt deze serie nog meer?
Reputatie 7
Badge +7
Ahhhh! Binnen één dag heb ik het nieuwe seizoen van Stranger Things 2 gekeken. Wat een super toffe en goede serie 😃 Wie kijkt deze serie nog meer?

Oh my... ik heb seizoen 2 in een ruk uitgekeken! Ik vind dit zo een intens toffe serie!! Ik vind het een van de beste Netflix original series die ze op dit moment aanbieden!
Reputatie 2
Ik ook. Nu weer in de ban van Grimm... Kom tijd tekort om mijn favoriete series en film te kijken en mijn boeken te lezen... Hoe kan dat nou? Sinds ik werk als hobby beleef. Ben Blauw ik houd van jou!!
Alles wat Deens of Zweeds is volg ik :)

Borgen, Forbridelson, Dicte, the bridge, etc etc.
Ik verslind ze haha

Tips op dit vlak zijn altijd welkom
Reputatie 2
Sinds 1 januari ben ik de gelukkigste vrouw in Nederland: FRIENDS STAAT OP NETFLIX! Dit is echt een jarenlange droom van mij die is uitgekomen. Dagenlang non-stop bingewatchen, ik hou ervan! Dat is een serie die mij nooit zal gaan vervelen. Verder kijk ik op Netflix graag documentaires (het liefst over moordenaars of gevangenissen, eng he), Modern Family, How I Met Your Mother (my fav), Slasher, Bates Motel.. heel veel eigenlijk.

Verder gebruik ik het Videoland-account van OnlineJoost (bedankt Joost!), en daarop kijk ik heel graag naar Soof. Zowel de films als de serie heb ik al zeker 30 keer gezien, maar ik vind het geweldig. Ook is Kees en Co een klassieke topper die niet mag ontbreken op mijn lijstje.
Reputatie 2
Badge
Haha, heel graag gedaan natuurlijk! Veel kijken en luisterplezier toegewenst. Binnenkort zal Soof ook uitgezonden gaan worden bij RTL4.

Onlinejoost

Reageer