Welke film heb je laatst gekeken (en wat vond je ervan)?

• 11 september 2017
  • 18 reacties
  • 1053 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Naast dat ik graag TV-Series kijk ben ik ook een echte filmfreak. Ik kan me voorstellen dat ik daarin niet de enige ben en ben benieuwd welke films mijn mede Benners kijken en wat ze daarvan vinden. Misschien kunnen we elkaar zo van leuke kijktips voorzien. Bij deze dus de vraag; Welke film heb jij als laatste gekeken en wat vond je ervan?

Ik zal zelf beginnen.

De laatste film die ik heb gezien was It (de nieuwe bioscoopfilm, niet de oude miniserie) en ik moet zeggen dat dat een positieve verrassing was.
Ik ben zelf een horrorfreak en kan zeggen dat ik dit tot één van mijn favoriete recente horrorfilms reken. Omdat dit geen productie voor televisie is, is deze nieuwe verfilming meer trouw aan het boek; veel bruter, spannender en is Pennywise (geweldig gespeeld door Bill Skarsgård) veel enger dan dat de meeste hem kennen uit de oude miniserie.
Wat mij betreft is een horror echt goede horror als het je een ongemakkelijk gevoel kan geven en daar slaagt It met vlag en wimpel in.
Dikke aanrader dus!

18 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Ik ben ook benieuwd naar It! Ik ben alleen niet zo goed met horrorfilms. De schrikmomenten werken na 100 jaar nog steeds bij mij :(

Ik heb dit weekend Room gekeken. Niet echt een leuke film, omdat het gaat over een moeder en zoon die al een aantal jaar gekidnapt zijn en verblijven in 'Room', maar wel erg spannend. Staat nu op Netflix!
Hallo Jeroen,
Ik ben ook erg benieuwd naar IT! Ik weet nog niet zeker of ik het aandurf om te kijken hoor, hihi. De laatste film die ik heb gekeken is No Strings Attached. Deze film heb ik al zeker 15 keer gezien, maar blijft geweldig! Lekker zwijmelen. Verder houd ik ook erg van horrorfilms en van films zoals Shutter Island, die kan ik ook blijven kijken.
Reputatie 7
Badge +7
Oef, ik ben niet echt een grote filmkijker, het is een te lange zit voor deze ADHD'er. Ik ben even mijn Netflix ingedoken en de laatste film die ik gekeken heb is Now you see me. En ik was eerlijk gezegd blij verrast. Het gaat over een groep 'goochelaars' ( mag je dat nog zo noemen tegenwoordig) die worden geronseld om grote shows te doen, tijdens die shows beroven ze banken en andere gekke dingen. Ik was echt de hele film lang geboeid, en dat gebeurd bij mij niet vaak haha.
Reputatie 3
Badge +1
Gisterenavond heb ik Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (mond vol) gekeken. Toch wel een tegenvaller. Johnny Depp is weer leuk als Jack Sparrow, maar het verhaal voelt aan als een rehash van de eerste film met wat invloeden van de daarop volgende twee.
De sidekicks (kopieën van Will Turner en Elizabeth Swan) waren saai en ook de badguy (een flauwe, minder dreigende kopie van Barbosa in deel 1) wist niet te overtuigen waardoor Depp de hele film in zijn eentje moet dragen. Hier en daar grappig, maar voelde erg geforceerd en ongeïnspireerd aan.
Reputatie 7
Badge +7
Gisterenavond heb ik Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (mond vol) gekeken. Toch wel een tegenvaller. Johnny Depp is weer leuk als Jack Sparrow, maar het verhaal voelt aan als een rehash van de eerste film met wat invloeden van de daarop volgende twee.
De sidekicks (kopieën van Will Turner en Elizabeth Swan) waren saai en ook de badguy (een flauwe, minder dreigende kopie van Barbosa in deel 1) wist niet te overtuigen waardoor Depp de hele film in zijn eentje moet dragen. Hier en daar grappig, maar voelde erg geforceerd en ongeïnspireerd aan.

Ik heb de nieuwe Pirates film nog niet durven kijken, ik vond on strangers tide al een beetje tegenvallen namelijk!
Reputatie 6
Badge +8
Oeh! Zelf ben ik ook niet suppppper fan van uren lang films kijken of elk weekend naar de bioscoop maar net als Rox heb ik een paar weken geleden Now you see me opnieuw gekeken voor de tweede keer. Het blijft een goede film!

Ook heb ik laatst Area 51 gezien, een horror/sciencefiction film uit 2015 waarbij drie jonge mensen proberen de mysteries te ontdekken rondom Area 51, de geheime locatie van de overheid waarvan de geruchten gaan dat er ontmoetingen plaats hebben gevonden met buitenaardse wezens. Wat ze vinden op deze faciliteit onthult gruwelijke en onvoorstelbare geheimen. Tot aan het einde heb ik op het puntje van m'n stoel gezeten, al vond ik het einde toch een beetje tegenvallen...
Oef, ik ben niet echt een grote filmkijker, het is een te lange zit voor de ADHD'er. Ik ben even mijn Netflix ingedoken en de laatste film die ik gekeken heb is Now you see me. En ik was eerlijk gezegd blij verrast. Het gaat over een groep 'goochelaars' ( mag je dat nog zo noemen tegenwoordig) die worden geronseld om grote shows te doen, tijdens die shows beroven ze banken en andere gekke dingen. Ik was echt de hele film lang geboeid, en dat gebeurd bij mij niet vaak haha.

En bedankt:@:(
Reputatie 7
Badge +7
Oef, ik ben niet echt een grote filmkijker, het is een te lange zit voor de ADHD'er. Ik ben even mijn Netflix ingedoken en de laatste film die ik gekeken heb is Now you see me. En ik was eerlijk gezegd blij verrast. Het gaat over een groep 'goochelaars' ( mag je dat nog zo noemen tegenwoordig) die worden geronseld om grote shows te doen, tijdens die shows beroven ze banken en andere gekke dingen. Ik was echt de hele film lang geboeid, en dat gebeurd bij mij niet vaak haha.

En bedankt:@:(

Oeps Julian! Dat moet deze ADHD'er zijn! Ik heb het meteen aangepast!
Reputatie 2
De laatste film die ik heb gekeken was Adios Amigos, op Netflix. Ik heb de film nieteens afgekeken, dat zegt genoeg denk ik..
Reputatie 7
Badge +7
Welke film (eigenlijk is het een miniserie van 7 uur) ik ook heel graag kijk is The 10th kingdom. Deze kwam uit in 2000 ( oh jeetje dat is gewoon alweer 18 jaar geleden!), en toen werd het in 5 delen uitgezonden op de vrijdag avond. Inmiddels heb ik hem alweer een aantal jaren op dvd en vul ik hier regenachtige zondagen mee! De special effects zijn echt ontzettend slecht, maar dat is ook wel een deel van charme!
Reputatie 6
Badge +3
Ik ga vanavond naar de première van de film WILD deze film gaat over de natuur op de hoge veluwe. Ik ben via de burgemeester van Ede uitnodigend. Ik heb er super veel zin in.

https://twitter.com/Richard_Ede/status/953190217791533056

Reputatie 7
Badge +7
Ik ga vanavond naar de première van de film WILD deze film gaat over de natuur op de hoge veluwe. Ik ben via de burgemeester van Ede uitnodigend. Ik heb er super veel zin in.

Ooooh wat supertof Richard! En wat een eer 😃
Reputatie 6
Badge +3

Ooooh wat supertof Richard! En wat een eer :D

Ja ben erg benieuwd.
Reputatie 2
Laat je ons wel weten hoe de film was?
Reputatie 6
Badge +3
Laat je ons wel weten hoe de film was? Doe ik zeker!
Reputatie 6
Badge +3
De film wild waar ik was vandaag (gisteren) was super! Deze film moet je echt gaan zien in de bioscoop! #wilddefilm
Reputatie 7
Badge +7
Aaaah zo te lezen heb je er van genoten Richard 😃
Reputatie 6
Badge +3
Aaaah zo te lezen heb je er van genoten Richard :D Het was echt super! En erg bijzonder om bij zo een première te zijn. Echt deze film moet je zien, zelfs als je niks met de natuur heb!

Groet Richard.

Reageer