Expeditie Robinson 2018

  • 19 October 2018
  • 3 reacties
  • 1214 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties



Hi Ben'ers,

Thank god it's friday! Om de week leuk af te sluiten heb ik besloten mijn eerste topic te schrijven. En wat leest nou lekkerder door op de vrijmibo dan aan de lopende band zoetsappige roddels over niets minder dan Expeditie Robinson 2018?

Laten we bij het begin beginnen. Het is augustus en de zomer komt zo'n beetje tot zijn einde. Jammer, maar stiekem ook weer niet zó erg. Alle series en leuke TV programma's gaan weer van start. Ik zelf ben een erg loyale kijker. Ik volg structureel ieder jaar de Expeditie, Holland's Next Top Model en Wie is de mol?. Gelukkig zijn mijn vrienden nog grotere fans van deze programma's dan ik en discussieren we iedere week de hele godganse avond over wie de volgende eliminatie ronde niet gaat overleven.

Jammer genoeg heeft ons wekelijkse hype-elkaar-helemaal-op-voor-de-komende-eilandraad momentje de afgelopen tijd plaats moeten maken voor een klaag uurtje. Want eerlijk is eerlijk. Wat een seizoen. Anticlimax na anticlimax. En dan ook nog eens geen Televizier Ring 2018 (ook niet in 2017, ohja, en niet in 2015, én 2004 ook niet). Een en al jammer dus. Hoe we vorig seizoen nog heftig Anti-Soundos campagnes wisten te starten, zijn we dit seizoen enkel bezig met de levensvraag: Wie gaat deze week opgeven?

Gelukkig lijken we deze fase EIN-DE-LIJK gepasseerd te zijn sinds gisteren avond en eigenlijk heb ik het idee dat de expeditie nu pas begint. Iedereen wilt winnen, de samensmelting komt dichterbij en de complotjes kunnen eindelijk weer beginnen! Yessssss! (Om spoilers te voorkomen, moet je niet verder lezen als je de aflevering van 18-10 nog niet bekeken hebt 😉 )
Ik merk dat ik nog niet echt een favoriet heb in het spel, alhoewel ik Johnny en Corry toch wel echt leuk begin te vinden #couplegoals. Jammer genoeg heeft Corry gister na een potje heftig puzzelen helaas haar spullen moeten pakken ( 😞 ) en enkel fan zijn van Johnny gaat hem niet worden.

Steven? Jody? Nienke? Wie vind ik nou de beste, meest veelzijdige speler van dit jaar? Wie van de overgebleven spelers laat jouw expeditiehartje sneller kloppen?

Laat het me weten, en we bespreken de uitslag snel in mijn volgende topic!
Groeten van Romy 🙂

Wie MOET dit jaar de expeditie winnen?


3 reacties

O no!! Onze Corry is niet meer 😞
Reputatie 1
Nu het toch ook over WIDM gaat, het lijkt me een leuk idee om een Ben-poule te maken in de app, dus als jullie dat ook willen, laat het dan even weten, en laat dan ook gelijk je username achter, want dan zal ik er een maken. Of als er al een bestaat, zou ik daar graag in toegevoegd worden, mijn username is: ReqtorQ
Reputatie 5
Badge +12
Nu het toch ook over WIDM gaat, het lijkt me een leuk idee om een Ben-poule te maken in de app, dus als jullie dat ook willen, laat het dan even weten, en laat dan ook gelijk je username achter, want dan zal ik er een maken. Of als er al een bestaat, zou ik daar graag in toegevoegd worden, mijn username is: ReqtorQ

Mijn lieftallige collega Romy heeft een topic gemaakt waarvan jouw hart zeer waarschijnlijk sneller van gaat kloppen.

Ttatatadaammmm: Het officiële Wie is de Mol 2019 Aflevering 1 topic!!! Een Ben Poule voor in de WIDM app klinkt als een goed plan. Wil je misschien jouw oproepje onder het WIDM topic plaatsen?

Reageer