Goede voornemens voor 2018

• 2 januari 2018
  • 7 reacties
  • 428 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +8
Goede voornemens, iedereen kent ze wel. De (was)lijst aan punten waarvan jij denkt: 'dit ga ik anders doen in 2018!'
Denk bijvoorbeeld eens aan het stoppen of minderen met roken, meer bezig zijn met een gezonde levensstijl waarbij je misschien kiest om (vaker) naar de sportschool te gaan en/of gezonder te gaan eten, want tsja, al die extra grammen (kilo's!) gaan er niet vanzelf af na de feestdagen.

Laten we eerst even terugblikken op 2017. Iets meer dan een jaar geleden heb je misschien wel zo'n zelfde lijst gemaakt met doelen die je wilde behalen in 2017. Nu ben ik erg benieuwd, wat stond er op jouw lijst in 2017? Heb je alle punten weten te behalen, of een klein deel? Misschien had je zelfs wel een vision board gemaakt met alle doelen die je wilde bereiken. Laat het vooral hieronder weten!

In 2017 heb ik de keuze gemaakt om gezonder te gaan leven.. Is dat mij gelukt? Deels.. In het eerste half jaar van 2017 lukte het mij prima om een deel van de nodige kilo's kwijt te raken, maar nog niet alles. Met de overige kilo's ga ik dit jaar aan de slag! Nu hoor ik je misschien wel denken: 'Hoe komt het dat er in 2017 maar een deel van de kilo's is afgegaan?' Goede vraag waarop ik een kort maar krachtig antwoord kan geven, namelijk: gebrek aan motivatie. Dit jaar gaat dat anders zijn, ik beloof het je!

Naast het gezond en bewust bezig zijn met voeding, besluit ik minder tijd te steken in mijn misschien wel grootste verslaving: mijn telefoon.. Er gaan dagen voorbij dat mijn telefoon niet van mijn zijde wijkt. Ik realiseer mij al te goed dat dit anders moet én kan! Ik had het er al eventjes over in het 'Wat doe jij tijdens Kerst en Oud & Nieuw?' topic. 2018 is het jaar waarbij ik ga #afklikken en meer tijd ga besteden aan de mensen die ik lief heb!
Mijn voornemens voor het nieuwe jaar zijn niet al te spannend, maar wie weet wat dit jaar gaat brengen.

Heb je iets gelezen waar jij je wel in kunt vinden? Of heb je hele andere doelen? Wat wil jij gaan beleven of meemaken in 2018? Laat het mij weten in de reacties hieronder. Heel veel succes met het maken van nieuwe herinneringen en ervaringen!

7 reacties

Vision boards! Love them. Ik heb er een voor mijn levensstijl en een voor mijn onderneming. Daarnaast heb ik nog ander lijstje. Een 'vijfjarenplan'noem ik het. Daarop staan mijn dagelijkse doelen, mijn doelen die ik over vijf jaar wil behalen en mijn levensdoelen. Verspreid over verschillende categoriën, zoals carrière, gezondheid en spiritualiteit.
Reputatie 6
Badge +3
Goede voornemens heb ik niet, blijf lekker doorgaan zoals ik altijd al deed!
Reputatie 2
Mijn goede voornemen is om lekker veel te knuffelen met mijn nieuwe konijn Gijs, waar ik helemaal gek op ben. Verder staan er 3 vakanties op de planning, waar ik enorm naar uitkijk en waar ik dus voor wil sparen.
Reputatie 2
Badge
Mijn goede voornemen is om het in 2018 een stuk rustiger aan te gaan doen en nog meer te gaan genieten van het leven en de mooie dingen in het leven.

OnlineJoost
Reputatie 7
Badge +7
Mijn goede voornemen is om lekker veel te knuffelen met mijn nieuwe konijn Gijs, waar ik helemaal gek op ben. Verder staan er 3 vakanties op de planning, waar ik enorm naar uitkijk en waar ik dus voor wil sparen.

Met 3 vakantie's op de planning kan je jaar al bijna niet stuk natuurlijk! Heel veel plezier en vergeet er niet van te genieten ;)

Mijn goede voornemen is om het in 2018 een stuk rustiger aan te gaan doen en nog meer te gaan genieten van het leven en de mooie dingen in het leven.

OnlineJoost

Dat is een heel erg goed voornemen Joost!
Reputatie 2
Badge
En welke goede voornemens hebben de medewerkers van Ben zelf? Daar ben ik natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar geworden, 🆒

Onlinejoost
Reputatie 6
Badge +3

OnlineJoost
Ja dat wil ik ook. Het is wachten op de postcodeloterij en dan kan dat voornemen in vervulling laten gaan!

Reageer