Niemand mag met kerst alleen zijn!

• 7 december 2018
  • 0 reacties
  • 1407 keer bekeken
Niemand mag met kerst alleen zijn!
Reputatie 5
Badge +9
  • Moderator
  • 2929 reacties
Hi alll!

De december maand is alweer een week van start gegaan. Voor mijn gevoel was het gister nog 1 december, maar de tijd tikt harder weg dan goed voor je is.
Voor vele is deze maand een ‘blijdschap’ maand gevuld met gezelligheid, liefde, passie, vrienden, familie et cetera. Ik zelf hou ook van de kerst maand. Overal lichtjes en gezelligheid te zien in combinatie met dat donkere weer. #loveit

Maar niet iedereen wordt meteen warm bij het denken aan de meest koude maand van het jaar. Er is zelfs een groepering voor wie deze dagen extra alleen kunnen aanvoelen. Denk hierbij aan eenzaamheid, of een lichamelijk beperking die in de weg kan zitten. Maar, met de gedachte “Niemand mag met kerst alleen zijn” (Bedankt Robert 😉 ) heeft Ben voor de tweede keer op rij een kerstkaarten actie op poten gezet. Alle Ben klanten hebben gister en vandaag een e-mail ontvangen met een link om een mooi, leuk of lief (kerst) kaartje sturen naar iemand die de feestdagen iets minder feestelijk inziet. Op deze manier kun je bijdragen aan een betere en mooiere afsluiting van het jaar. Mocht je nog graag iemand willen opgeven voor het ontvangen van een kerskaartje kun je dat hier tot 13 december doen.

De kaartjes zijn zelf te personaliseren, maar dat is geen vereiste. Alle kaartjes kunnen worden ingevuld tot 14 december. Je kan er zo veel schrijven als je wilt. Het kerstkaartje zal uiterlijk 24 december bezorgd worden en het is gratis.

Naast eenzaamheid alleen, heb je ook genoeg mensen die omringt zijn door familie maar zich toch eenzaam kunnen voelen door het missen van de liefde. Om even terug te komen op het “Niemand mag met kerst alleen zijn” verhaal heb ik nog iets leuk voor je! Tenminste, als je single bent en het oneindig naar rechts swipen op Tinder nu wel gezien hebt. Want laten we eerlijk zijn, een liefje om tegen aan te liggen tijdens de koude dagen is natuurlijk niet verkeerd, maar de tijd begint te tikken mocht je dit nog voor de feestelijke dagen willen fixen. Met een vette knipoog naar het programma First Dates is er een nabootsing Eet & Date opgezet door The Social Club. Je kunt hier het plezier beleven van een eerste date, maar de plankenkoorts van de Nederlandse televisie overslaan.

Veel mensen in mijn omgeving willen graag meedoen aan een concept als First Dates, maar vinden het camera gedeelte maar niks. Ongegeneerd de appelmoes van je bord aflikken klinkt toch een stuk aangenamer wanneer dit niet op nationale televisie wordt uitgezonden. Het Eet & Date concept is een relatief nieuw begrip zo zonder camera's, maar beloofd een groot succes te worden. Niet alleen de etentjes zijn leuk, maar ook het even samen zijn is iets om te koesteren. Even niet op je mobiel, even niet altijd hetzelfde doen op een vrijdag avond. Even iets anders!

Lijkt het je wat om deel uit te maken van deze moderne manier van daten kun je je opgeven via Eet & Date waarna je geworpen wordt aan een vragenlijst. Aan de hand van jouw antwoorden en foto’s wordt je gekoppeld door de love doctoren aan jouw perfect match. Je hoeft je dus geen lamme vingertjes meer te swipen, want dit wordt voor je gedaan!

Ik ben erg benieuwd of jij je zou wagen aan zo'n blind date, laat het me vooral weten in de poll!

Zou jij een blind date aan durven gaan?

0 reacties

Geen reactie

Reageer