TV: Netflix/Videoland

• 6 september 2017
  • 47 reacties
  • 2693 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Hallo Ben Fans,

Ik ben heel benieuwd of er ook Benklanten zijn die ook verknocht zijn aan bijvoorbeeld Netflix en/of Videoland? Zoja, wat kijken jullie allemaal?

Als ik je een tip mag gegeven kun je je account gebruiken tot 5 personen. Altijd leuk om te delen met je familie of vrienden 😳.

Groetjes, Joost

47 reacties

Reputatie 2
Badge
Oeps, ik ben natuurlijk helemaal vergeten te vertellen wat ik allemaal kijk. Ik kijk bijvoorbeeld GTST terug via Videoland en als ik echt een luie dag heb kijk ik alle oude series van RTL4 terug.

Groetjes, Joost
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Joost, leuk dat je hierover een topic hebt aangemaakt! Wat kijk je zelf het liefst online? Heb je zelf al eens de serie The 100 of The OA gezien? Een échte aanrader! 😃 Helaas is het voor mij nog wel even wachten op het nieuwe seizoen.. Heb jij nog films of series die je écht moet zien?
Hoi Joost, The 100 is inderdaad een aanrader. Ik heb heel de serie in twee weken gekeken. Verder zit ik te wachten op het nieuwe seizoen van Thirteen Reasons Why maar dat kan nog wel even duren. Groetjes, Jill
Reputatie 2
Badge
Hoi Angelique en Jill,

Dat betreft ben ik een echte Hollander en kijk ik alleen maar naar Nederlandse series zoals GTST, Het zonnetje in huis en Vrouwenvleugel. Blijkbaar ben ik ook al een stukje ouder dan jullie 😛.

Maar mag ik jullie vragen waarover The 100 precies gaat? Wie spelen er allemaal in mee?

Groetjes, Joost
dag joost,
ik kijk altijd naar Heel Holland Bakt en We Zijn Er Bijna, zo gezellig!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi onlinejoost! Wat superleuk dat je een topic bent begonnen over Netflix! Om eerlijk te zijn kan ik er net zolang over schrijven als dat ik er naar kijk! Ik ben toevallig net klaar met Ozarks, een psychologische thriller over het witwassen van geld.

Net als Angelique heb ik ook een tijdje The 100 gekeken maar ben in seizoen 3 afgehaakt. Op dit moment heb ik voor de 100e keer Modern Family aanstaan 😉
Oh ik ben juist helemaal niet van de Hollandse series. Mij teveel van hetzelfde. The 100 gaat over een groep jeugd criminele die heel lang in de ruimte hebben geleefd doordat er op aarde een nucleaire ramp gebeurd was. Zij worden terug gestuurd naar de aarde. Het is allemaal een beetje Scifi maar wel ontzettend spannend! Groetjes, Jill
Hoi Angelique en Jill,

Dat betreft ben ik een echte Hollander en kijk ik alleen maar naar Nederlandse series zoals GTST, Het zonnetje in huis en Vrouwenvleugel. Blijkbaar ben ik ook al een stukje ouder dan jullie 😛.

Maar mag ik jullie vragen waarover The 100 precies gaat? Wie spelen er allemaal in mee?

Groetjes, Joost

Ooooh Joost wat leuk zonnetje in huis???
Hoi Joost,

Niks beters dan op een luie dag (of in de trein) aan een stuk door een binge watch party in je eentje te houden inclusief eten en een grote fles Spa rood. In gezelschap kan natuurlijk ook, maar ik heb van die praten-tegen-het-beeld vrienden. Dus liever niet.
Mijn favorieten: Grace and Frankie (top serie), Suits, Velvet, Breaking Bad, Jane the Virgin... ik kan blijven typen maar ik kijk liever series en films. Heerlijk!

Groetjes,

Nins
Reputatie 2
Badge
Hallo allemaal,

Volgens mij ben ik gewoon te oud 🆒, waar hebben jullie het over? Waarom zijn Nederlandse series niet leuk? Jullie stellen mij een beetje teleur.

Groetjes, Joost
Nederlandse series lijken zo vreselijk slecht geacteerd. Je ziet overduidelijk dat het nep is. En dan die taal.. Brrr. Geef mij maar een lekker Brits accent 😃
Reputatie 2
Badge
Hoi Ballondier,

Vooral de ondertiteling bij Nederlandse series, net of wij geen Nederlands verstaan 😛. Brits accent is natuurlijk ook wel leuk om naar te luisteren. Welke serie kijk jij dan graag?

Groetjes, Joost
Ik zal je de hele lijst besparen ?Vooral nerd shows in ieder geval, zoals Supernatural, Lucifer, Once Upon A Time en Doctor Who ??? Daar kan je me snachts voor wakker maken. Denk ik...
Reputatie 2
Badge
Al sla je me dood, Ballondier. Ik heb er nog nooit van gehoord 😉. Kijk je verder helemaal geen Nederlandse serie's?

Groetjes, Joost
Na heel hard en lang te hebben nagedacht ben ik op het antwoord gekomen. Nee. Nederlands is een no-go voor mij 🆒
Reputatie 1
Game of Thrones all the way, maar dat is HBO en komt pas in 2019 terug heb ik begrepen? Pijnlijk hoor. Daarnaast op Netflix: Peaky Blinders, alle Marvel series, Narcos, House of Cards en nog een heeeeeleeboel..
Ja, klopt over Games of Thrones. Nog twee jaar lang in spanning wachten en niet eens de boeken kunnen lezen, want die zijn ook nog niet uit 😞 Maar op nieuwe seizoenen van Sherlock wachten is veel erger. Vier afleveringen per seizoen en VIER jaar wachten op het volgende 🆒
Reputatie 2
Badge
Nu voel ik mij echt te oud voor deze onderwerpen 😞. Laat mij maar lekker naar omroep Max kijken.

Groetjes, Joost
Reputatie 1
4?! Dat is wel heeeul lang! Intussen dit forumtopic even getweet: https://twitter.com/dennissanchez/status/905468161142771712
Tweeten? Daar snap ik dan weer niets van ?

Maarre omroep Max, onlinejoost? Zo oud ben je toch nog niet?

Zijn er nog mensen die ook documentaires kijken, trouwens?
Reputatie 6
Badge +8
Game of Thrones all the way, maar dat is HBO en komt pas in 2019 terug heb ik begrepen? Pijnlijk hoor. Daarnaast op Netflix: Peaky Blinders, alle Marvel series, Narcos, House of Cards en nog een heeeeeleeboel..

Narcos, daar mag je mij voor wakker maken! Gelukkig is het derde seizoen op 1 september van start gegaan. Ben jij er al begonnen? #Benbenieuwd
Reputatie 2
Badge
Nou, ik ben 33 jaar maar mijn interesse gaan vooral uit naar programma's en series met diepgang. Mensen die elkaar helpen, dierenprogramma's en als ik mij echt verveel dan pak ik via Netflix een leuke Disney film 🆒.

Ik ben meer een persoon om mensen te motiveren en vrolijk te maken, ik hou van lachen en natuurlijk genieten van het leven. Dan helpt het niet echt om te zien hoe ze elkaar vermoorden op tv 😞.

Groetjes, Joost
Reputatie 3
Badge +6

Jaaa Peaky Blinders! Ik zit te wachten op het nieuwe seizoen.

Ik ben daarnaast erg fan van Twin Peaks en ik heb een paar dagen terug het nieuwe seizoen afgekeken 😞 Wat moet ik nu gaan kijken...
Jolijn, is Twin Peaks ook op Netflix te vinden?

Joost, niet alleen op omroep Max vindt je dat soort programma's, hoor 🙂 Ik herinner me trouwens dat ik wel naar 1 Nederlandstalige serie keek vroeger. Volgens mij bestaat die niet meer. Man bijt hond. Ik vond het altijd leuk als ze bij 'gewone ' mensen naar binnen gingen en zij hun verhaal vertelden.
Reputatie 3
Badge +6
Nope, Twin Peaks staat op Videoland. Ik heb speciaal voor het seizoen een abonnement genomen, haha.

Reageer