Vakantie!

  • 17 July 2019
  • 5 reacties
  • 845 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
Hallo allemaal! Het is weer zo ver, zomervakantie staat voor de deur. Ieder viert zijn vakantie op een andere manier. Ik ben wel benieuwd of mijn klanten ook vakantie vieren! Wellicht kunnen wij via dit topic elkaar op verschillende ideeën brengen of misschien een gezellig praatje maken. Ook als je niet op vakantie gaat kun je natuurlijk vakantie vieren. Hoe pak jij dat aan?


Ga jij op vakantie dit jaar?


5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ja! Vakantie, heerlijk! Dit jaar ga ik samen met m’n dochter en mn zusje een roadtrip maken door Europa. Spannend natuurlijk. Geen idee waar we precies heengaan en zullen overnachten. 😅 Iemand ervaring hiermee en misschien wat tips heeft voor ons?
Reputatie 2
Badge
Hey mensen!

Een welverdiende vakantie is natuurlijk altijd lekker meegenomen! Ik heb er inmiddels al twee gehad, en de derde is op komst! Altijd belangrijk om jezelf een welverdiende vakantie cadeau te doen.

Gewoon je mobiele telefoon op "niet storen" zetten, koffer inpakken en gaan! Nergens aan denken en lekker genieten. Dat is mijn top vakantie!

Ik wens jullie een fijne zomer en/of vakantie toe!
Reputatie 5
Badge +9
Lekker! Ik ben dit jaar al op vakantie geweest, net voor het seizoen begon naar Kos in Griekenland. Het was een heerlijk hotel, het weer was goed. Echt ultiem genieten was het. 😍
Badge
Hallo allemaal! Het is weer zo ver, zomervakantie staat voor de deur. Ieder viert zijn vakantie op een andere manier. Ik ben wel benieuwd of mijn klanten ook vakantie vieren! Wellicht kunnen wij via dit topic elkaar op verschillende ideeën brengen of misschien een gezellig praatje maken. Ook als je niet op vakantie gaat kun je natuurlijk vakantie vieren. Hoe pak jij dat aan?



kom net terug van 12 dagen italië met een groeps reis.
Reputatie 5
Badge +9
Wat leuk! Wat heb je daar allemaal gedaan?

Reageer